Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně PokerStars najdete zde: http://www.pokerarena.cz/pokerstars.html

Moderátor: T-fon

  od Petik33
 pát 8. led 2021 1:53:06
ahoj, nemuzu se prihlasit do klienta ani na webu pokerstars.cz...Po kliknuti v klietu na Login mi furt behaji ty 4 tecky a nic se nedeje a na webu PS mi to pise, ze mi vyprsel cas.Nemel nekdo podobny problem nebo by vedel jak to resit.diky za pomoc
E: uz ok
  od hráč35
 pon 11. led 2021 14:21:51
Zdravím,
může mi prosím někdo ukázat jestli mu jde úspěšně vybírat z pokerstars v EUR (nebo se jinak vyhnout tomu nesmyslnému poplatku za konverzi, který docela bolí)?

Prý by to mělo jít na mastercard s kterou bylo depositovano v eur, ale v možnostech pak není... na bankovní účet mi nejde vybrat jiná měna než CZK... ještě je možnost na nějakou visu s CFT, tak se ptám, jestli to třeba někomu funguje a jak?

Popř. jak to děláte vy, aby jste se vyhli poplatku? Je to cca 500 na 10k, což prostě zbytečně bolí...
Díky
  od zlutomodrisevci
 pon 11. led 2021 18:52:59
hráč35 píše:
pon 11. led 2021 14:21:51
Zdravím,
může mi prosím někdo ukázat jestli mu jde úspěšně vybírat z pokerstars v EUR (nebo se jinak vyhnout tomu nesmyslnému poplatku za konverzi, který docela bolí)?

Prý by to mělo jít na mastercard s kterou bylo depositovano v eur, ale v možnostech pak není... na bankovní účet mi nejde vybrat jiná měna než CZK... ještě je možnost na nějakou visu s CFT, tak se ptám, jestli to třeba někomu funguje a jak?

Popř. jak to děláte vy, aby jste se vyhli poplatku? Je to cca 500 na 10k, což prostě zbytečně bolí...
Díky
Taky se přidávám k dotazu. Případně, kdyby někdo věděl, jak tam nastavit pro výběry/vklady účet v EUR/USD, který mám u české banky...Psát si se supportem je otázka měsíců :-/
  od Jamex
 pon 11. led 2021 19:55:09
Zkuste ten live chat a stezujte si ze nemate odpoved. Vzdy do nasledujiciho dne mi pak odpovedel support.

Jakmile support odpovi tak pak to jde rychle i na dalsi emaily ve vlakne. Oni se snazi ty tikety uzavirat.
  od Vlcis
 úte 12. led 2021 10:18:21
Mám účet u své banky kromě czk i v eur a jedinou konverzi co se mi na PS dělá je z usd na eur při posílání peněz. U své banky si to pak buď převedu na czk nebo utrácím eura.
  od hráč35
 úte 12. led 2021 10:52:38
Jamex píše:
pon 11. led 2021 19:55:09
Zkuste ten live chat a stezujte si ze nemate odpoved. Vzdy do nasledujiciho dne mi pak odpovedel support.

Jakmile support odpovi tak pak to jde rychle i na dalsi emaily ve vlakne. Oni se snazi ty tikety uzavirat.
Ahoj,
kde je live chat prosím?

Díky
  od smoulinka18
 pon 25. led 2021 10:33:03
Zdravím,
Po pár měsících jsem se přihlásila na PS a vyskočilo na mě okno, kde chtěli znovu vyplnit citlivé údaje a bez toho nešlo hrát (odhlásilo mě to) je to normální? Když jsem ověřením účtu prošla už cca před 1-2 rokem.
Moc děkuji
  od alkaatch
 pon 25. led 2021 10:49:43
Ano je, herna má povinnost údaje průběžně kontrolovat a aktualizovat. Za rok jsi mohla změnit bydliště, banku, nebo i jméno :)
Teď jsou navíc tyto věci ještě důležitější, protože se rozjel rejstřík vyloučených osob.
  od Pospa2006
 pon 25. led 2021 17:48:16
Zdravím všechny, mám menší problém, a chci se zeptat, zda někdo něco podobného řešil a vyřešil :-) hrál jsem na prozatímním účtu, a nechtěl dělat komplet registraci, že to asi radši spustím na party. Co čert nechtěl, dva dny před koncem registrace jsem trefil turnaj, takže jsem rychle naběhl na poštu, provedl vše potřebné a odeslal. Bohužel něco bylo špatně (pravděpodobně jsem nenaskenoval stránku s ofocenou občankou u ověření totožnosti), na což jsem byl upozorněn emailem. obratem jsem poslal kompletní ověření znovu, ale už mi jen přišel email, že jsem to nestihl ve 30 denní lhůtě a účet je zablokován a vrátili mi původní vklad. Napsal jsem dva emaily na podporu, že holt trouba, jestli by mi s tím mohli pomoct a znovu poslal všechny potřebné dokumenty, ale ani ... jen klasická odpověd, že účet zablokován, prachy v p... a založte si novej účet. Povedlo se Vám někomu něco podobnýho a pak ještě z nich dostat přístup k tomu účtu ? Bo tam ty prachy nechávat nechci :-))
  od Im_I
 úte 26. led 2021 0:41:38
to bud rad ze ti vratili puvodni vklad ... me nevratili vubec nic ;)
a ani tobe nemuseli protoze penize co si vlozil si urcite uz prosazel
  od Pospa2006
 úte 26. led 2021 8:24:51
tak doufal jsem v přínosnější odpověď, ale snad se ještě někdo podělí se zkušenostma :-)
  od alkaatch
 úte 26. led 2021 9:21:45
Bohužel ti nic moc neporadíme, když to nestihneš ověřit, tak ti účet bloknou ze zákona. Pak teda není zákonem dané, co se s tím účtem děje dále, takže teoreticky ti ho znovu otevřít po dodání dokumentů můžou (a myslím že se to tady zětně už řešilo, i když to asi bylo na PartyPokeru). Jediné co můžeš dělat je psát pořád dokola na support a doufat, že to nějak dopadne. Ale je možné, že ta odpověď od supportu je automaticky generovaná a nikdo to ani reálně nečte...
  od Arf
 úte 26. led 2021 9:57:32
Pro pokerové herny je zřejmě velmi snadné získat nového zákazníka, když se za každou cenu snaží odradit ty stávající. V podstatě jim píšeš, že máš zájem jejich služby dále využívat a jejich reakce zní, "thanks but no thx". Na jednu stranu herna platí obrovské reklamy a pak si nějaký lojza na zákaznické podpoře řekne "jupí, nestihl to".
  od Pospa2006
 úte 26. led 2021 10:13:03
alkaatch píše:
úte 26. led 2021 9:21:45
Bohužel ti nic moc neporadíme, když to nestihneš ověřit, tak ti účet bloknou ze zákona. Pak teda není zákonem dané, co se s tím účtem děje dále, takže teoreticky ti ho znovu otevřít po dodání dokumentů můžou (a myslím že se to tady zětně už řešilo, i když to asi bylo na PartyPokeru). Jediné co můžeš dělat je psát pořád dokola na support a doufat, že to nějak dopadne. Ale je možné, že ta odpověď od supportu je automaticky generovaná a nikdo to ani reálně nečte...
tak ony ty emaily jsou v podstatě pořád stejný, takže to bude asi tak jak píšeš, můj email je zařazenej mezi automatický odpovědi v kolonce zablkovanej :-)) no nemám radost.
  od PetaMexiko
 úte 26. led 2021 10:17:52
Arf píše:
úte 26. led 2021 9:57:32
Pro pokerové herny je zřejmě velmi snadné získat nového zákazníka, když se za každou cenu snaží odradit ty stávající. V podstatě jim píšeš, že máš zájem jejich služby dále využívat a jejich reakce zní, "thanks but no thx". Na jednu stranu herna platí obrovské reklamy a pak si nějaký lojza na zákaznické podpoře řekne "jupí, nestihl to".
Lojza na supportu ani herna si tyhle peníze nenechávají a určitě mají velkou radost z toho, že si musí vybírat mezi porušením/obcházením zákona a nas*áním zákazníka. Při té úrovni supportu obou heren je hlavně nejhloupější to ověření odkládat, i když tady chápu, že ani původně nebylo v plánu.
  od Arf
 úte 26. led 2021 10:55:48
PetaMexiko píše:
úte 26. led 2021 10:17:52

Lojza na supportu ani herna si tyhle peníze nenechávají a určitě mají velkou radost z toho, že si musí vybírat mezi porušením/obcházením zákona a nas*áním zákazníka. Při té úrovni supportu obou heren je hlavně nejhloupější to ověření odkládat, i když tady chápu, že ani původně nebylo v plánu.
Hráč, který nemá se supportem zkušenosti, logicky nebude předpokládat, že kvalita supportu je na nízké úrovni. Nevidím nic hloupého na tom, že se po 28 dnech rozhodl ověřit si účet. Původně měl jiné plány, které změnil. Ověření se dá vyřídit za jediný den. Pokud se vyskytla překážka a herna nezvládla dokončit ověření nebo nechtěla vzít v potaz, že hráč se snažil ověřit si účet v 30 denním limitu, to už je věc herny. Je-li pravdou, že zákon neříká, co se s účtem po bloku děje a herna má možnost jej znovu otevřít (jak se údajně stalo na PP), tak se vracíme k mé pointě, že herna dělá vše pro to, aby odradila stávajícího klienta. Support a herna jsou součástí jednoho týmu. Herna říká "V Lojzovi na supportu máme plnou důvěru. Reprezentuje naše hodnoty".
  od PetaMexiko
 úte 26. led 2021 11:22:04
jj, obecně nechávat věci na poslední chvíli je velmi chytrá životní strategie, to můžu jen potvrdit. Protože, když se něco dá teoreticky zvládnout za den, tak je to přece záruka, že to zvládneš, a když náhodou ne, tak můžeš brečet, že to nebyla tvoje chyba.
  od Vlcis
 čtv 28. led 2021 19:29:04
Tak dneska jsem dostal po dvou měsících REFUND 22$ za ME MicroMillions z 29.11.2020. :-D Na to už jsem zapomněl. Ale $ se vždycky hodí!! ;-)
  od Aggronaut
 stř 17. úno 2021 9:38:38
Priblizne posledni tyden mam problem s tim,ze v hlavnim lobby pri vyberu turnaje sice vidim kolik hracu je registrovano do sng,ale uz se mi tam nezobrazuji nicky hracu,ty vidim az rozkliknu samotne sng lobby. Misto toho se tam ukazuje jen loading. Neni to tak porad,chvilku to jede normalne,pak zase ne. Zadne zmeny v pripojeni nebo hw neproblehly,porad vse stejne.Nekdo podobny problem nebo rada co s tim?
  od Lord_Antoan
 sob 20. úno 2021 15:56:22
Zdarec, všiml jsem si při vyhledávání hráčů, že někteří hrají dokonce 5 stolů cash game na PS. Nevíte k tomu něco? Samozřejmě připojit se mi na 5. stůl nejde, ale třeba jestli jste nezaslechli, že by byl nějaký posun k navýšení CG stolů? :) díky
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103