Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně PokerStars najdete zde: http://www.pokerarena.cz/pokerstars.html

Moderátor: T-fon

  od Jamex
 pon 21. pro 2020 8:10:57
Ja bych ze strateqa udelal country managera! A samozrejme jestli to PS vyskrtnou tak je to diky strateqovi ze jim pise :D akorat to tedy PS zrusi uplne a nebude zadny waiting :D

Jeste bych tedy navrhoval zalozit celosvetove odbory a strateq je jasny kandidat na predsedu
  od KinkyKnihy
 pon 21. pro 2020 13:12:29
Hi everyone,

Sorry for writing in English but I don't speak Czech and I think it's more understandable if I don't use Google Translate.

I just completed my hardest "prove that you are not a robot" test :)
SpoilerZobrazit
Napište příjmení politika obviněného v kauze Čapí hnízdo. Odpověď napište včetně diakritiky.:
Dokažte, že nejste robot a odpovězte

I don't speak Czech and didn't know the answer :D
I'm also getting this when trying to log in:

Obrázek

I understood thanks to Google translate that some other players had this issue, but I don't understand if it had a denouement yet. What is the status, what can we do?

When prompted to fill in my address, I filled in a new one (I moved in a new flat since I have been playing on PS) is anyone experiencing this issue in this situation too?
Naposledy upravil(a) KinkyKnihy dne pon 21. pro 2020 14:17:24, celkem upraveno 1 x.
  od Vampiir142
 pon 21. pro 2020 13:31:08
Where did you find this?

"Napište příjmení politika obviněného v kauze Čapí hnízdo. Odpověď napište včetně diakritiky.:
Dokažte, že nejste robot a odpovězte

I don't speak Czech and didn't know the answer "


Answer is CZ prime minister - Andrej Babiš / or simply Babiš.
  od KinkyKnihy
 pon 21. pro 2020 13:44:07
Vampiir142 píše:
pon 21. pro 2020 13:31:08
Where did you find this?
PetaMexiko answered that, I was not clear, I meant that I didn't know the answer when I saw it but after translating + a google search I could find the answer and register :)
Naposledy upravil(a) KinkyKnihy dne pon 21. pro 2020 13:51:25, celkem upraveno 1 x.
  od Vampiir142
 pon 21. pro 2020 13:50:23
PetaMexiko píše:
pon 21. pro 2020 13:39:34
Vampir: Je to otázka při registraci na Poker-Arenu a on píše, že už ji zdolal.
Hmm, už to vidím, na poprvé jsem to jen prolétl.
  od strateq
 pon 21. pro 2020 16:54:11
Mr.M@r píše:
pon 21. pro 2020 7:09:28
když napíšeš na support tak většinou se stane:
-ignorace/nedostaneš odpověď
-dostaneš nějakou automatickou odpověď
-dostaneš odpověď že máš smůlu, že je jim to líto .... blá blá blá

já mám zkušenost, že mě akorát vždycky okradli, když jsem jim psal a´t mi navýší limit pro konverzi měny, konverzi provedli ručně s mnohem horším kurzem než nabízel klient, když jsem psal, že cz klient měl výpadek, kecy že s tím nemůžou nic dělat, že mám prostě smůlu, když na jaře nejel cz klient pravidelně, že o ničem nevědí, že je chyba na mojí straně, zase jenom kecy
Ke mně se chovaj moc hezky, asi hraješ moc nízký limity a svoje připomínky neumíš tak podat. Já jim u každýho návrhu vysvětluju, jak jim to přivede nové hráče a nový hráč znamená hodně $$ pro PokerStars. Pak jim ten samej návrh v trochu jiné úpravě pošlu za týden z jiné emailové adresy, a za 14 dnů znovu a dělám to do té doby než nějakýmu mojemu alteregu napíšou že je už na tom začali pracovat, protože to po nich chtělo už chtělo "lidí".
  od strateq
 pon 21. pro 2020 16:58:20
PetaMexiko píše:
pon 21. pro 2020 7:07:28
strateq píše:
pon 21. pro 2020 3:36:24
Poslal jsem na PokerStars návrh, aby byla umožněna pro turnaje jakou jsou Sunday Million a podobně "předregistrace"...
Vždyť ti to Alkaatch o vlákno vedle vysvětluje, že tohle není vůbec třeba řešit, že stačí, aby si PS vyškrtli jednu větu z herního plánu, kterou tam mít nemusí.

Každopádně gratuluju k tomu, že jsi jim vymyslel zobrazování stacku v blindech :D
Díky za gratulaci, to je hodně důležitá věc :-) Já často padám z jednoho limitu na druhý a pak se zase vracím, a potom se neorientuju když někdo sází nějakou částku, jestli je to to 1bb nebo 4bb, protože nevím na jakém limitu jsem. Ale když to vidím v blindech a né v dollarech, tak je to pro mě přehlednější.
  od FoRzzA88cz
 pon 21. pro 2020 19:26:33
Zdravím, mám stejný problém. Vyplnil jsem v sobotu jejich dotazníky týkající se mého účtu (bankovní účty, adresa atd...) a poté se nemohu přihlásit na účet. Vyskakuje pouze tato hláška a poté se celý klient zavře. Psal jsem jak na cz support tak na com a samozřejmě bez odezvy.

Začínám už z toho být trochu zoufalý, protože nevím co se děje nebo kde je problém. Přeinstaloval jsem i klienta a nic.

Podařilo se vám někomu po této hlášce dostat do klienta?

download/file.php?mode=view&id=38001&si ... d6023bbe26
Přílohy
PS - account.png
PS - account.png (6.59 KiB) Zobrazeno 611 x
  od KinkyKnihy
 pon 21. pro 2020 20:19:58
FoRzzA88cz píše:
pon 21. pro 2020 19:26:33
Podařilo se vám někomu po této hlášce dostat do klienta?
Still not...

@strateq: From what I understand in this thread, you are someone very important because PokerStars implements your suggestions, can you please escalate this issue so that the problem gets solved? You are our only hope, because it seems that you're the only person they listen to at PokerStars.
  od P.i.e.t.r.o._l.
 úte 22. pro 2020 10:25:39
FoRzzA88cz: Stejný problém bez odpovědi a nezbývá než čekat. :D Je to tam super parta. Hádám, že po svátkách by mohli napsat :D

Edit: Hello Petr,

Thank you for your email and been playing with us for the last 3 years.

My name is Henrique and I am more than happy to be here and assist you today.

First of all, I'm sorry that you're having problems with your account.

Unfortunately, that is an error that we are getting from .CZ players. I apologize for the inconvenience caused and please know that our team is aware of the issue and investigating to resolve it on priority.

To help us solve the issue, I would like to ask you if could send us the log files.

To automatically send us your log files, go to:

Help → Log Files → Send Log Files
You can also select 'Zip & Save' and your log files will be automatically saved as a .zip file on your hard drive. Then, attach it to your email in your response.

Make sure you include your Stars ID and the game ID you wish to be reviewed (as well as any other detail to identify the tournament, such as name, buy-in, time, etc). Also, it's important to send these files as soon as you can, as they will be overwritten after 48 hours.

I hope this information is helpful to you.

Should you need any further assistance, please do not hesitate to contact us again, we are always here to help.

Thank you for choosing Stars, stay safe, and have a nice day.

Regards,

Henrique
Stars Support
  od strateq
 úte 22. pro 2020 18:41:12
A_Rimmer píše:
pon 21. pro 2020 17:21:11
Dufam si vazne nemyslis, ze stack v BB zaviedli na zaklade tvojho navrhu. :D
Nejenom že si to myslim já to dokonce vim, ale tušil jsem že mi to nebudete věřit, takže odteď když píšu nějakou novou funkci, vždy jim tam navíc připisuju, ať ji po mně pojmenujou.

A jak psal včera Albert, že je ten paragraf 59 už zrušenej, tak jsem si to zkontroloval a po tom co jsem zjistil že je to skutečně tak (bylo to na internetu), jsem jim v PokerStars nařídil, aby ty podmínky pro 50% vybrání garantované částky zrušili a odemkli satelity k turnajům, a že do zítřka očekávám vydání nového updajtu pokerstars aplikace kde toto už bude opravené, nebo že Češi nasednou do svých třech gripenů a zaútočíme na ně.
  od Vampiir142
 úte 22. pro 2020 22:05:06
Tak je dobré, když někoho máme, kdo to umí usměrnit tím správným směrem, že.
Naposledy upravil(a) Vampiir142 dne úte 22. pro 2020 23:44:37, celkem upraveno 1 x.
  od A_Rimmer
 úte 22. pro 2020 23:22:28
strateq píše:
úte 22. pro 2020 18:41:12
A_Rimmer píše:
pon 21. pro 2020 17:21:11
Dufam si vazne nemyslis, ze stack v BB zaviedli na zaklade tvojho navrhu. :D
Nejenom že si to myslim já to dokonce vim, ale tušil jsem že mi to nebudete věřit, takže odteď když píšu nějakou novou funkci, vždy jim tam navíc připisuju, ať ji po mně pojmenujou.
:grinning::grinning::grinning:
  od FoRzzA88cz
 stř 23. pro 2020 14:14:12
P.i.e.t.r.o._l. píše:
úte 22. pro 2020 10:25:39
FoRzzA88cz: Stejný problém bez odpovědi a nezbývá než čekat. :D Je to tam super parta. Hádám, že po svátkách by mohli napsat :D

Edit: Hello Petr,

Thank you for your email and been playing with us for the last 3 years.

My name is Henrique and I am more than happy to be here and assist you today.

First of all, I'm sorry that you're having problems with your account.



Unfortunately, that is an error that we are getting from .CZ players. I apologize for the inconvenience caused and please know that our team is aware of the issue and investigating to resolve it on priority.

To help us solve the issue, I would like to ask you if could send us the log files.

To automatically send us your log files, go to:

Help → Log Files → Send Log Files
You can also select 'Zip & Save' and your log files will be automatically saved as a .zip file on your hard drive. Then, attach it to your email in your response.

Make sure you include your Stars ID and the game ID you wish to be reviewed (as well as any other detail to identify the tournament, such as name, buy-in, time, etc). Also, it's important to send these files as soon as you can, as they will be overwritten after 48 hours.

I hope this information is helpful to you.

Should you need any further assistance, please do not hesitate to contact us again, we are always here to help.

Thank you for choosing Stars, stay safe, and have a nice day.

Regards,

Henrique
Stars Support

Ty jsi jim psal na support.com nebo cz? Já už 4 dny a stále nic. Tak doufám, že si na mě někdo těch pár vteřin udělá a účet mi zpřístupní... Myslím, že na za ten rok sem jim tam nechal docela slušný peníze na raku, tak bych očekával trcohu jiný přístup...
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 102