Stránka 1 z 1

ověření účtu

PříspěvekNapsal:pát 20. bře 2020 19:37:05
od combinho
Bohužel chybí dokument prokazující vlastnictví vaší metody vkladu. Pamatujte prosím, že vaši registrovanou metodu vkladu nemůžeme ověřit, pokud vám nepatří. Stále si můžete registrovat novou platební metodu a zaslat nám dokumentaci pro její ověření.


Můžete přejít pod následující odkaz a podívat se, jaké podklady nám musíte poslat pro ověření vaší metody vkladů: Ověření platebních metod


Požadovaný dokument prosím naskenujte nebo zřetelně vyfoťte a zašlete nám ho v příloze prostřednictvím kontaktního formuláře: Kontaktovat podporu


Pokud máte nyní přístup ke svému účtu Stars, můžete dokumenty nahrát přímo v lobby přes:

„Nápověda“ > „Kontaktovat podporu“ > „Otevřít kontaktní formulář na podporu“'
Zvolte kategorii: „Bezpečnost a ověření účtu“’
Zvolte podkategorii: „Ověřit mě“e



nevíte co po mě chtějí? díky za odpověd

Re: ověření účtu

PříspěvekNapsal:pát 20. bře 2020 20:45:26
od Vampiir142
Nejčastěji je to obrázková kopie z účtu z www stránek, aby bylo vidět tvoje jméno a číslo účty, částky, platby můžeš začernit - jestli jsis posílal na piker účet peníze převodem.
Nebo fotka tvé platební karty, aby bylo vidět číslo, jméno, takové to čídlo ccv, můžeš zase začernit, jstli jsi posílal peníze ná poker účet katrou.

viz někde uprostřed - https://www.pokerstars.cz/poker/real-m ... ification/


Jaké dokumenty přijmete?
Požadované dokumenty závisí na platební metodě, kterou použijete. Seznam požadovaných dokumentů pro každou z platebních metod najdete níže společně s pokyny.

Visa/Mastercard
Zašlete nám kopii svého výpisu kreditní karty, na kterém bude viditelných prvních šest a poslední čtyři číslice z čísla karty a jméno držitele karty.
Pokud je na vašem výpise viditelné celé číslo karty, znečitelněte prosím prostřední čísla (viz níže) dříve, než nám ho zašlete:
Součástí nemusí být historie transakcí nebo jiné citlivé informace než ty, které uvádíme výše.

NEBO
Zašlete nám kopii své karty (pouze přední strany), na které bude viditelných prvních šest a poslední čtyři číslice z čísla karty a jméno držitele

Re: ověření účtu

PříspěvekNapsal:pát 20. bře 2020 21:42:31
od combinho
posílál sem si přímo vypis z uctu za poslední měsíc, přimo ve fiu detaily me karty a tohle mi napsali

Re: ověření účtu

PříspěvekNapsal:pát 20. bře 2020 21:50:40
od Vampiir142
Tak buď poslat ještě jednou podle toho jak píší a nebo počkat nějaký den.
SpoilerZobrazit
„Nápověda“ > „Kontaktovat podporu“ > „Otevřít kontaktní formulář na podporu“'
Zvolte kategorii: „Bezpečnost a ověření účtu“’
Zvolte podkategorii: „Ověřit mě“ - přidat dokumenty

Re: ověření účtu

PříspěvekNapsal:úte 23. čer 2020 15:58:19
od chaozz.iex
Vyřešilo se to nějak? Mám teď stejný problém. Naposílal jsem jim všechno možný, výpis z účtu, print screen online účtu, ofocenou kartu i smlouvu z banky a pořád dostávám tu stejnou generickou odpověď viz výše.