od roman2731994
pon 19. říj 2020 19:23:54
pon 19. říj 2020 19:23:54
Vážně nemůžu vybrat peníze, když mám ověřenou kartu přes kterou jsem několikrát prováděl vklad i výběr ?
Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus
Přesně tak, stačí vložit min. částku a půjde v pohodě vybrat..Zřejmě jsi tam vkládal naposledy před více než 6-ti měsíci..Takhle to měl vždy nastavené i PP.com.roman2731994 píše: ↑pon 19. říj 2020 19:23:54Vážně nemůžu vybrat peníze, když mám ověřenou kartu přes kterou jsem několikrát prováděl vklad i výběr ?
Kde jsi se pokoušel přihlásit na MyGane ?PetaMexiko píše: ↑pát 23. říj 2020 14:23:36Ono je lepší napsat živym lidem na Discord než chatbotu pro PP.com s automatickým překladačemKdyby jim do toho nevlezly náhlé změny v Německu, tak už jsme to podle mě měli. Od minulého týdne už mi to při pokusu o přihlášení do MyGame nepíše, že neexistuju, ale že mi expirovalo heslo, takže už tam určitě minimálně došlo k nějakým pokusům o propojení s PP.cz.
JJ, už se to mělo spouštět, ale v Německu dostali 1 týden na úpravu klienta a nový .de klient bude na regionální verzi (tzn. stejný klient jako .cz,.se atd), takže zase čekáme, až bude ready .de klient a pak by se to mělo do všech nahodit a spustit. Je to opruz pořád čekat, ale nejdříve nám to odsunul covid, pak to Německo (plus asi druhá vlna taky věci neurychlí), ale čekám to fakt každou chvíli. Já to teda stejně nebudu tak moc používatKdyby jim do toho nevlezly náhlé změny v Německu, tak už jsme to podle mě měli.
Herna má podle zákonů (hlavně proti špinavých peněz) povinnost kontrolovat a aktualizovat tyhle věci průběžně a ty máš povinnost spolupracovat. Nemusí ti sdělit důvody proč konkrétně u tebe kontrola probíhá - jestli jsi byl vybrán nějak náhodně v rámci namátkové kontroly, nebo uplynula nějaká lhůta kterou mají interně nastavenou, případně že mají na tebe nějaké podezření nebo sledovali podezřelé chování atd. Prostě tě jen vyzvou k znovudoložení nebo aktualizaci dokladů/platebních metod.
V českém a dalších verzích klienta si aktuálně HH nezobrazíš. Termín kdy to zprovozní se z různých důvodů neustále odkládáAhoj,
mám problém se zobrazením hand history na PP.
Prosíme, abyste nám zaslal kopii:
a)Potvrzení o výši příjmů od zaměstnavatele. Z potvrzení na Vaše jméno musí být patrný název zaměstnavatele, datum vystavení a výše příjmů.
b)Daňové přiznání za rok 2019. Pokud jste nepodával daňové přiznání za rok 2019, poskytněte nám daňové přiznání za rok předchozí. Z daňového přiznání na Vaše jméno (případně na Vaši společnost) musí být patrná výše příjmů. Z důvodu ochrany vašich osobních údajů můžete informace, které nesouvisí s naším požadavkem zakrýt či jinak znečitelnit. Naše sázková kancelář se snaží odpovědně plnit si své povinnosti. Respektujeme požadavky státu na zajištění vyšší bezpečnosti, a proto provádíme pravidelné kontroly našich klientů. Věříme, že pochopíte nezbytnost těchto úkonů a poskytnete nám potřebnou součinnost, a to nejpozději do 10 pracovních dnů.
Věřím, že herny mají ze zákona povinnost provádět kontroly a aktualizovat data nebo něco podobného. Nicméně, dle údajného ověření mého případu bylo prý hernou zjištěno, že žádný vklad z bankovního účtu neproběhl, což byla nepravda. V další reakci jsem již byl informovaný, že ověřování se musí dělat průběžně, což samozřejmě chápu a nemám s tím žádné potíže. Nešťastná úvodní komunikace s hernou mě přiměla k tomu, abych získal informace z vícero zdrojů.alkaatch píše: ↑čtv 19. lis 2020 13:17:02
Herna má podle zákonů (hlavně proti špinavých peněz) povinnost kontrolovat a aktualizovat tyhle věci průběžně a ty máš povinnost spolupracovat. Nemusí ti sdělit důvody proč konkrétně u tebe kontrola probíhá - jestli jsi byl vybrán nějak náhodně v rámci namátkové kontroly, nebo uplynula nějaká lhůta kterou mají interně nastavenou, případně že mají na tebe nějaké podezření nebo sledovali podezřelé chování atd. Prostě tě jen vyzvou k znovudoložení nebo aktualizaci dokladů/platebních metod.
potrebujes trvaly pobytblackpiano1 píše: ↑pon 26. říj 2020 20:46:19Ludia, pls help.... zbezne som to tu preklikal ale nic nenasiel....
Uz dlhsie uvazujem o overeni uctu na Party poker.
Dnes som sa do toho pustil,
ale narazil na prvy problem - v ceskej verzii klienta je mozne zaskrtnut iba statni obcanstvi CR - predpokladam, ze mi s tym zajtra pomoze support, ale keby nahodou...
druhy problem - niesom si presne isty ako to bolo ked som overoval pokerstars, ale spominam si, ze mi to najprv nechceli zobrat a bol som sa verifikovat dva krat a myslim ze problem bol prechodny pobyt na uzemi CR.
Vie niekto co a jak so slovakom na uzemi CR a PP ?
Vdaka
Tímhle nás lakují už od dubna - naštěstí pro zatím můžeme říci, že aspoň tohoto roku.PetaMexiko píše: ↑čtv 19. lis 2020 16:01:44jedině nahrávat na video, za pár dní by ale už mělo běžet tohle: https://www.pokerarena.cz/rubriky/party ... 16459.html