Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od otis77
 pát 25. pro 2020 0:08:37
Nemáte taky někdo problém s výběrem na účet? už 3 týdny nemám peníze ani na hráčském účtě a ani na bankovním a když jim vždy vprůběhu š dní napíšu tak mám prý čekat že je údajně problém s bankou. A když jsem psal bance tak prý nic neblokují ..je mi to dost divné nevíte co s tím?
  od Lilith69
 pát 25. pro 2020 2:37:46
Uz mesic me zadrzuji vyber 2000e, pred timhle vyberem jsem mel jen mensi a vsechno ok a najednou to nejde. Ze zacatku psali, at pockam, ze je problem u me a ted uz ani neodpovidaji.
  od lipass
 pát 25. pro 2020 7:31:37
Také se musím podělit se špatnou zkušeností z posledního výběru. Aktuálně jsem zadal o výběr částku X, kdy mi přišla na bankovní účet pouze asi 1/3. Napsal jsem na transactions@partypoker.cz, tak uvidíme co odepisou. Vzhledem k vánočním svátkům očekávám odpověď tak po novém roce a doufam, že doslo pouze k nějakému nedorozumění.
  od PetaMexiko
 pát 25. pro 2020 8:40:10
ve všech případech je to výběr převodem? na jakou banku, nemáte stejnou?

už se v průběhu letošního roku jednou stalo, že na sebe navzájem PP a ČSOB sváděly, že je chyba na druhé straně a nakonec se to nějak povedlo prošťouchnout
  od stana007
 pát 25. pro 2020 11:05:08
Mozna alternativa je vyber na skrill a zaridit si skrill kartu. Skrill kartu vam poslou zdarma, muzete s ni platit kdekoliv v obchodě i na netu, plsti se za ni zhruba 300kc ročně. Tam ty vybery byvaji zpravidla do 24h.Vcera v 18h vecer jsem si zazadal o vyber par tisic korun a dnes v 10 rano je mam u sebe. Nevyhoda u skrillu je, pokud ty penize potrebujes dostat jako hotovost, za vyber ze skrillu na ucet se plati majlant, a za výběr z bankomatu se myslim taky plati poplatky. Ale pokud chceš mit penize na karte a tou platit, tak idealni řešení.
  od Arf
 pát 25. pro 2020 11:51:09
alkaatch píše:
pát 25. pro 2020 9:20:09
Já dělal z PP cashout 20.12 před půlnocí, takže až 21.12 se procesoval. a už 23.12. jsem to měl na kontě (u ČSOB):
Zajímavé. Já dělal menší cashout 20.12 dopoledne a transakce je stále "In process" a čeká na schválení. ( výběr na účet Equa).
  od alkaatch
 pát 25. pro 2020 12:02:50
Zajímavé. Já dělal menší cashout 20.12 dopoledne a transakce je stále "In process" a čeká na schválení. ( výběr na účet Equa).
Myslím že se teď měnili nějaká pravidla pro banky a různé ty procesy ohledně praní špinavých peněz a podobně. Dostal jsem nějakej security check u Air banky a pak jsem ještě musel vyplňovat nějaký dokument pro Raiffku, manželka něco podobného řešila u FIO a Revolutu. Všechny 4 věci bez spojitosti s hazardem, běžné využívání účtu. Tak jestli to nemá něco společného s tím. Evidentně to někomu jde a někomu ne...zkuste vždy každý napsat co máte za banku.
  od Radekparek
 pát 25. pro 2020 13:01:55
Nevím jak u cashoutu na učet, ale při výběru na skrill je tohle std. Nevím jestli ten request někam zapadne a zapomene se na něj, ale u mě vždycky stačilo zrušit request a zadat novej. In process např. 5 dní, zrušeno, zadán novej request a za 30 minut byly dolary na skrillu.
  od Lilith69
 pát 25. pro 2020 14:09:05
Mam postovni sporitelnu, problem je, ze vyber nemuzu zrusit, protoze uz je asi spravovanej, takze mesic nemam penize na uctu ani na herne. Do banky jsem volal a prej tam nic neni, tak nevim.
  od lipass
 sob 26. pro 2020 10:37:55
lipass píše:
pát 25. pro 2020 9:42:18
V mém případě převod přes kartu u České sporitelny
Tak, penízky jsou na účtě, chválím rychlost zákaznického servisu PP. Transakce byla odmítnuta bankou, musel jsem zaslat znovu všechny detaily k bank. účtu.
  od otis77
 pon 28. pro 2020 11:35:00
Já mám výběr převodem na bankovní účet u komerční banky a žádal jsem 3.12. a stále nic. Banka mi řekla že nic neblokuje a na podpoře mi říkají že to někomu předali a mám čekat.POřád dokola.
  od Arf
 stř 30. pro 2020 10:05:34
otis77 píše:
pon 28. pro 2020 11:35:00
Já mám výběr převodem na bankovní účet u komerční banky a žádal jsem 3.12. a stále nic. Banka mi řekla že nic neblokuje a na podpoře mi říkají že to někomu předali a mám čekat.POřád dokola.
Nějaké novinky? Já také vybíral na účet. Když se 7-8 dní nic nedělo, obrátil jsem se na podporu a bylo mi sděleno, že platební brána selhala a posílá se to znovu. Další den byl výběr bez upozornění zrušen. Znovu jsem se tedy obrátil na podporu a prý mají technické potíže a pracuje se na řešení. Tohle znamená, že nehodlají dávat přesné informace. Myslím, že můžeme vyloučit teorii, že za problémem stojí banky. U PS a Synotu mám peníze druhý den na účtě.
  od alkaatch
 stř 30. pro 2020 10:36:28
Do některých bank to dojde v pohodě a do některých ne, takže dává smysl že to je někde na bráně nebo u někoho kdo zpracovává ty platby (to nikdy nedělá přímo herna, takže ti asi ani neřekne detaily). A někomu to support vyřešil hned a někomu ne. Takže asi na tom jakou má člověk banku záleží, což neznamená že to je její chyba. Pokud ti to zrušili tak to prostě zkus zadat znova.
  od Oviii Kenobi
 stř 30. pro 2020 15:35:53
Arf píše:
stř 30. pro 2020 10:05:34
otis77 píše:
pon 28. pro 2020 11:35:00
Já mám výběr převodem na bankovní účet u komerční banky a žádal jsem 3.12. a stále nic. Banka mi řekla že nic neblokuje a na podpoře mi říkají že to někomu předali a mám čekat.POřád dokola.
Nějaké novinky? Já také vybíral na účet. Když se 7-8 dní nic nedělo, obrátil jsem se na podporu a bylo mi sděleno, že platební brána selhala a posílá se to znovu. Další den byl výběr bez upozornění zrušen. Znovu jsem se tedy obrátil na podporu a prý mají technické potíže a pracuje se na řešení. Tohle znamená, že nehodlají dávat přesné informace. Myslím, že můžeme vyloučit teorii, že za problémem stojí banky. U PS a Synotu mám peníze druhý den na účtě.
Ja mam CSOB, vybíral jsem 24. na VISU a 28. jsem to mel na uctu
  od otis77
 čtv 31. pro 2020 1:59:57
alkaatch píše:
stř 30. pro 2020 10:36:28
Do některých bank to dojde v pohodě a do některých ne, takže dává smysl že to je někde na bráně nebo u někoho kdo zpracovává ty platby (to nikdy nedělá přímo herna, takže ti asi ani neřekne detaily). A někomu to support vyřešil hned a někomu ne. Takže asi na tom jakou má člověk banku záleží, což neznamená že to je její chyba. Pokud ti to zrušili tak to prostě zkus zadat znova.
jenže mě to ani nezrušili a ty peníze mi někde visý už od 3. prosince a nikdo mi k tomu neřekne nic určitýho a mám jen čekat. Už mě to vážně nebaví.
  od otis77
 čtv 31. pro 2020 2:00:51
Oviii Kenobi píše:
stř 30. pro 2020 15:35:53
Arf píše:
stř 30. pro 2020 10:05:34
otis77 píše:
pon 28. pro 2020 11:35:00
Já mám výběr převodem na bankovní účet u komerční banky a žádal jsem 3.12. a stále nic. Banka mi řekla že nic neblokuje a na podpoře mi říkají že to někomu předali a mám čekat.POřád dokola.
Nějaké novinky? Já také vybíral na účet. Když se 7-8 dní nic nedělo, obrátil jsem se na podporu a bylo mi sděleno, že platební brána selhala a posílá se to znovu. Další den byl výběr bez upozornění zrušen. Znovu jsem se tedy obrátil na podporu a prý mají technické potíže a pracuje se na řešení. Tohle znamená, že nehodlají dávat přesné informace. Myslím, že můžeme vyloučit teorii, že za problémem stojí banky. U PS a Synotu mám peníze druhý den na účtě.
Ale to je na kartu a ne bankovním převodem to je rozdíl.

Ja mam CSOB, vybíral jsem 24. na VISU a 28. jsem to mel na uctu
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 57