Koni TRus píše: ↑čtv 31. pro 2020 10:48:41
ne vubec ja s tymyto vecmi problemy nemam , sranda je ze chance.cz si to umel sam vyzadat celoplosne pre svojich zakaznikov , na partypoker kdyz poslu svoju levu ledvinu tak stejne to nebude stacit a budu chtit overeni DNA
este by me velmi zaujimalo co delaji a kde se stratili moje data senzitivne dokumenty zaslane pred rokom kde som mal face-to -face verification rodne cislo vypisu z uctu atd kdyz ted najedou sou nedohladatelne po roku ? na ne se GDPR nevztahuje nebo si muzou delat co chteji a ja im budu zasilat nejake dokumenty 5x co uz bylo nekdy potvedene. asi se ohlednu a poslu na nich nejake regulatory pretoze takhle teda ne.
Nechápu co si Chance vyžádalo celoplošně, ten rejstřík platí automaticky pro všechny a herny si o nic nežádají, dokonce ani nemůžou. Prostě vždy když se snažíš lognout do klienta, tak tě tam ten rejstřík buď pustí, nebo to zablokuje. Pokud to blokuje a ty si myslíš že to je neopodstatněné, tak napiš na MF žádost o výmaz. To je jediné co se s tím dá dělat.
na ne se GDPR nevztahuje nebo si muzou delat co chteji a ja im budu zasilat nejake dokumenty 5x co uz bylo nekdy potvedene.
Z AML zákona je povinnost toto průběžně kontrolovat a doplňovat/aktualizovat, pokud jsi to posílal dříve než před rokem, tak je rozhodně opodstatněné to aktualizovat. Nedávno se to tu řešilo v jiném vláknu (myslím o PS?). Zákon ti dává povinnost v tomto s hernou maximálně spolupracovat a není tam přímo stanoveno, jak často to po tobě mohou chtít. Pokud máš dojem, že tě tím nějak šikanují nebo po tobě chtějí něco co nemají, tak to neřeš se supportem, ale pošli to na MF, respektive tohle myslím kontroluje nějaké oddělené finanční správy. Ale tam jsou obecně rádi, když to herny kontrolují co nejvíce a za rok se může spousta údajů změnit (bydliště, změna banky atd), takže by to muselo být fakt nějaké brutální- typu že to po tobě chtějí měsíc co měsíc. Aktualizace po více než roce jak píšeš určitě jako přehnaná brána nebude.