Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od otis77
 čtv 31. pro 2020 2:02:52
Arf píše:
stř 30. pro 2020 10:05:34
otis77 píše:
pon 28. pro 2020 11:35:00
Já mám výběr převodem na bankovní účet u komerční banky a žádal jsem 3.12. a stále nic. Banka mi řekla že nic neblokuje a na podpoře mi říkají že to někomu předali a mám čekat.POřád dokola.
Nějaké novinky? Já také vybíral na účet. Když se 7-8 dní nic nedělo, obrátil jsem se na podporu a bylo mi sděleno, že platební brána selhala a posílá se to znovu. Další den byl výběr bez upozornění zrušen. Znovu jsem se tedy obrátil na podporu a prý mají technické potíže a pracuje se na řešení. Tohle znamená, že nehodlají dávat přesné informace. Myslím, že můžeme vyloučit teorii, že za problémem stojí banky. U PS a Synotu mám peníze druhý den na účtě.

Bohužel nic píšu na podporu skoro každé 3 dny a pořád dokola ať počkám ale výběr mi ani nikdo nezrušil takže peníze mi od 3. někde visý.
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 9:59:40
Partypoker se chova jak exit scam , mne blokli ucet kvuli nejakemu novemu zakonu od 20 prosince za nic rok ho mam overen 1000x emailu na podporu to vyzera ze p marie co neumi cist a proste zakaznicka podpora je snad nejhorsi co sem kdy zazil v zivote
Naposledy upravil(a) Koni TRus dne čtv 31. pro 2020 15:06:47, celkem upraveno 1 x.
  od alkaatch
 čtv 31. pro 2020 10:18:59
Koni TRus píše:
čtv 31. pro 2020 9:59:40
Partypoker se chova jak exit scam , mne blokli ucet kvuli nejakemu novemu zakonu od 20 prosince za nic rok ho mam overen 1000x emailu na podporu to vyzera ze p marie je nejaky sikmooki Cech z dagestanu co neumi cist a proste zakaznicka podpora je snad nejhorsi co sem kdy zazil v zivote
To je rejstřík vyloučených osob, s tím ti paní Marie ani nikdo jiný nepomůže. Pokud si myslíš že jsi v něm omylem, musíš to řešit s Ministerstvem financí, které ho zřizuje. Info: https://www.encyklopediehazardu.cz/rubr ... r_259.html
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 10:48:41
ne vubec ja s tymyto vecmi problemy nemam , sranda je ze chance.cz si to umel sam vyzadat celoplosne pre svojich zakaznikov , na partypoker kdyz poslu svoju levu ledvinu tak stejne to nebude stacit a budu chtit overeni DNA

este by me velmi zaujimalo co delaji a kde se stratili moje data senzitivne dokumenty zaslane pred rokom kde som mal face-to -face verification rodne cislo vypisu z uctu atd kdyz ted najedou sou nedohladatelne po roku ? na ne se GDPR nevztahuje nebo si muzou delat co chteji a ja im budu zasilat nejake dokumenty 5x co uz bylo nekdy potvedene. asi se ohlednu a poslu na nich nejake regulatory pretoze takhle teda ne.
  od alkaatch
 čtv 31. pro 2020 11:08:44
Koni TRus píše:
čtv 31. pro 2020 10:48:41
ne vubec ja s tymyto vecmi problemy nemam , sranda je ze chance.cz si to umel sam vyzadat celoplosne pre svojich zakaznikov , na partypoker kdyz poslu svoju levu ledvinu tak stejne to nebude stacit a budu chtit overeni DNA

este by me velmi zaujimalo co delaji a kde se stratili moje data senzitivne dokumenty zaslane pred rokom kde som mal face-to -face verification rodne cislo vypisu z uctu atd kdyz ted najedou sou nedohladatelne po roku ? na ne se GDPR nevztahuje nebo si muzou delat co chteji a ja im budu zasilat nejake dokumenty 5x co uz bylo nekdy potvedene. asi se ohlednu a poslu na nich nejake regulatory pretoze takhle teda ne.
Nechápu co si Chance vyžádalo celoplošně, ten rejstřík platí automaticky pro všechny a herny si o nic nežádají, dokonce ani nemůžou. Prostě vždy když se snažíš lognout do klienta, tak tě tam ten rejstřík buď pustí, nebo to zablokuje. Pokud to blokuje a ty si myslíš že to je neopodstatněné, tak napiš na MF žádost o výmaz. To je jediné co se s tím dá dělat.
na ne se GDPR nevztahuje nebo si muzou delat co chteji a ja im budu zasilat nejake dokumenty 5x co uz bylo nekdy potvedene.
Z AML zákona je povinnost toto průběžně kontrolovat a doplňovat/aktualizovat, pokud jsi to posílal dříve než před rokem, tak je rozhodně opodstatněné to aktualizovat. Nedávno se to tu řešilo v jiném vláknu (myslím o PS?). Zákon ti dává povinnost v tomto s hernou maximálně spolupracovat a není tam přímo stanoveno, jak často to po tobě mohou chtít. Pokud máš dojem, že tě tím nějak šikanují nebo po tobě chtějí něco co nemají, tak to neřeš se supportem, ale pošli to na MF, respektive tohle myslím kontroluje nějaké oddělené finanční správy. Ale tam jsou obecně rádi, když to herny kontrolují co nejvíce a za rok se může spousta údajů změnit (bydliště, změna banky atd), takže by to muselo být fakt nějaké brutální- typu že to po tobě chtějí měsíc co měsíc. Aktualizace po více než roce jak píšeš určitě jako přehnaná brána nebude.
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 11:13:51
u mne se nic nezmenilo a zrazu tohle ?! to jako vazne. vse som mel overeno a zadny problem nemam a sem nemel a oni si vymylsi nejakou story protoze ty data vlastne ani nemaji protoze proc zaviraji ucet kdyz to neni opodstatnene , vse je tak jak pred rokem a dostali to cerne na bilem , poslu to na prevereni myslim si ze ty data nemaji inac to nedava logiku.
@alkaatch bolo by mozne poprosit link na MF kde to muzu odeslat ? dekuji
@chance.cz s nimi problem nemam loguji se vsude v ramci CR bez problemu
Přílohy
gggg.JPG
gggg.JPG (52.69 KiB) Zobrazeno 192 x
  od HAAANZ
 čtv 31. pro 2020 11:29:38
Musí se to brát s nadhledem. Ten support je takový jaký je. Též jsem si s ním užil své a spousty odpovědí vytiltuje. Útěchou může být, že se nakonec vše vyřešilo (alespoň u mě). Je potřeba s nimi komunikovat, připomínat se a čekat. Nic jiného se nedá dělat.
  od alkaatch
 čtv 31. pro 2020 11:33:32
u mne se nic nezmenilo a zrazu tohle ?!
U tebe se nic nezměnilo, ale změnilo se to v zákoně a na straně MF - například už chtějí některé údaje které dříve nechtěli (trvalý pobyt). Navíc to že něco dostali před rokem je úplně jedno, zákon prostě říká "pravidelně kontrolovat, ověřovat". Tzn. data která jsi jim poslal před rokem jsou k ničemu, logiku naopak nemá to, že jim jednou za život něco pošleš a pak už se budeme tvářit, jakože to platí nadosmrti. Pravděpodobně tvoje data nejsou v takovém formátu, v jakém je to schopný schroupat ten rejstřík.

V článku který jsem posílal je odkaz na formulář pro zápis do rejstříku, na tom samém místě jsou i další formuláře a žádosti které se toho týkají. Nebo prostě kontaktuj hazardní odbor MF (najdeš na webu mfcr.cz, sekce hazardní hry).
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 11:38:13
v poradku alkaatch ak by se mela kazda firma zachovat jak partypoker a to bezduvodne a rusit ucty due to technical tak se rovnou muzu prejmenovat na kocourkovo.
Diky za tipy odesilam claim na GDPR sensitive data breach .
  od alkaatch
 čtv 31. pro 2020 11:46:21
Koni TRus píše:
čtv 31. pro 2020 11:38:13
v poradku alkaatch ak by se mela kazda firma zachovat jak partypoker a to bezduvodne a rusit ucty due to technical tak se rovnou muzu prejmenovat na kocourkovo.
Diky za tipy odesilam claim na GDPR sensitive data breach .
Due to technical on regulator side. Oni ten rejstříik neprovozují, nemůžou ho nijak ovlivnit, nic s tím neudělají...tak vymysleli nějaké řešení, které se ale tobě nelíbí. Nechápu proč pořád řešíš GDPR, co udělali proti GDPR??? Napiš tam alespoň něco co se týká tvého problému.
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 11:51:52
proc resim GDPR ? kde ja odesilam svoje dokumenty a co s nimi delaji kdyz vse je 1:1 jak pred rokem , proc mi zatvori ucet due to technical a jak je mozne ze se to neda overit to co bylo uz 1 schvaleno , jedine vtedy je problem ak ty dokumenty nemaji nevedi je porovnat a tudiz neumi to verifikovat , to ze odeslu scan ID , vypisy uctu v stejenm formatu prece nemuze byt technical problem ... ted mi nanuti co v dobe koronaviru odjet na postu a saskovat s nejakym face to face verifikaion co uz maji ? , proc to neudela ifortuna , chance , a ostatni gamblingove spolocnosti v cr a vse funguje normalne.
  od alkaatch
 čtv 31. pro 2020 11:59:36
Nechápu jak z toho usuzuješ, že ta data nemají, ale dělej jak chceš. Data která jsou potřeba teď NEJSOU 100% stejná jako ta co jsi posílal předtím. Nemáš slovenské ID a českou adresu? Dával jsi na tu f2f verifikaci i adresu trvalého pobytu? (předtím se dávalo bydliště). Ale to je vlastně jedno, my to tady nevyřešíme...napiš klidně GDPR claim, ale to asi budeš muset poslat jinam než na ten odkaz co jsem ti dával, ten se týká zápisu do rejstříku.
  od Koni TRus
 čtv 31. pro 2020 14:12:03
mam SR ID aj cesku adresu aj trvaly pobyt aj face to face s trvalym pobytem autorizovan, aj somu nich hral uz vic nez rok bezproblemov , Partypoker ma moje data vypisu z uctov osobne informace , data na vypise uctov , vsetko stejne ako pred rokom a na to mi uzavru ucet bezduvodne a vyhovori se na technical, email jsem odeslal na MF CR a budu to resit dal nakolko mam podozreni ze porusili GDPR EU, data proste nemaji a potom se cuduji ze pred pul rokem se na ucte zobrazi neznamych 10x tranzakcii po 5 usd v SGD ze a musim blokovat kreditnou kartu v bance.. tak kde ty data ukladaji , kto ich uklada, jako nemusim byt IQ 500 abych vedel ze to maji ulozeni v databaze a staci 1 klik aby si to overili ale kdyz to nahrane nemas tak mne delaji probelmy s tym ze radeji zavreme ucet aby sme byli cajk.
  od Arf
 čtv 31. pro 2020 15:21:47
Podruhé mi zrušili výběr bez udání důvodu nebo alespoň upozornění, že ke zrušení výběru došlo. S hernami na českém trhu jsem vždy maximálně spolupracoval. Zatímco PS a Synot posílá peníze do druhého dne, PP týmu den trvá, než si všimnou, že proběhla žádost a několik dalších dní potřebují k tomu, aby výběr schválili. Teď už výběry rovnou ruší. Opakuji, že výběry u PS a Synotu mi normálně fungují. Ze všech tří heren si peníze nechávám zasílat na stejný bankovní účet.
Takže hrát a vkládat na PP mohu. Výběry mi ale opakovaně ruší, aniž by se mě o tom snažili informovat.
  od otis77
 pát 1. led 2021 12:24:17
Arf píše:
čtv 31. pro 2020 15:21:47
Podruhé mi zrušili výběr bez udání důvodu nebo alespoň upozornění, že ke zrušení výběru došlo. S hernami na českém trhu jsem vždy maximálně spolupracoval. Zatímco PS a Synot posílá peníze do druhého dne, PP týmu den trvá, než si všimnou, že proběhla žádost a několik dalších dní potřebují k tomu, aby výběr schválili. Teď už výběry rovnou ruší. Opakuji, že výběry u PS a Synotu mi normálně fungují. Ze všech tří heren si peníze nechávám zasílat na stejný bankovní účet.
Takže hrát a vkládat na PP mohu. Výběry mi ale opakovaně ruší, aniž by se mě o tom snažili informovat.
Mě teď taky zrušili po měsíci výběr který jsem měl zažádaný už 3.12. na bankovní účet a prý mají problém s bankovnímy převody a mám zažádat jinak což znamená další vklad a problémy, protože nemám žádnou internetovou peněženku. A kvůli poplatkům ji ani nechci. A bylo mi řečeno že mám počkat že se to řeší, tak já už nevim. Jinak taky jsem neměl nikde jinde s tím problém a vybíral jsem z PP na tento účet už dříve.
  od Muma13
 pát 1. led 2021 13:19:57
Hh nejde ani vklad Visa a MC. S oběma kartama jsem už na PP vkládal a teď nefunguje ani jedna. Přitom jinde nemám problém:) Asi mají technické potíže.
  od Arf
 pát 1. led 2021 13:32:15
Ty problémy už mají minimálně od 20. prosince, kdy jsem žádal o výběr na účet. Z toho není patrné, že by snaha o nápravu byla velkou prioritou. Stále nabízí vklad z bankovního účtu, ačkoliv výběr možný není. Velmi zajímavé!
  od otis77
 pát 1. led 2021 14:25:14
Arf píše:
pát 1. led 2021 13:32:15
Ty problémy už mají minimálně od 20. prosince, kdy jsem žádal o výběr na účet. Z toho není patrné, že by snaha o nápravu byla velkou prioritou. Stále nabízí vklad z bankovního účtu, ačkoliv výběr možný není. Velmi zajímavé!
tyto problémy mají už asi od začátku měsíce. Já žádal 3.12. a 10. už měli problém údajně s bankou což banka popřela. a teprve dnes mi tuto platbu na bankovní účet zrušili a já si teď nemám peníze jak vybrat. A už v té době psali že na odstranění problému pracují. Takže bkdo ví kde je problém.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 57