Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od Arf
 ned 7. úno 2021 12:16:54
Napsal jsi, "Až budeš mít k tématu něco nového, klidně nám to napiš samozřejmě.". Tedy, že "až" splním nějaké podmínky, můžu to sem klidně napsat.

Já vždy vyvíjel maximální možnou spolupráci s touto hernou. Tu Visu už bych býval dávno měl, kdyby komunikovali a nedávali mi mylné informace. Vždy mi poradili nějaký bullshit s tím, že musím čekat. Řídil jsem se jejich pokyny a na oplátku jsem očekával férové jednání. Stačilo říct, "Za současných okolností doporučujeme výběr přes VISU".

Co se zasírání týče, pouze jsem reagoval na tvoji obhajobu herny PP, která taky nepřinesla nic nového. Fajn, přestanu do tohoto vlákna přispívat. Ale hernu partypoker.cz provází jistý negativní trend a absolutně nic nenasvědčuje k tomu, že by se mělo něco zlepšit. Komunikace s hernou k ničemu nevede a jistá média o problému odmítají informovat.
  od PetaMexiko
 ned 7. úno 2021 12:34:03
Pořád dokola. Máš pravdu, máš plné právo být naštvaný. Jak dlouho to ale je, že víš (poté, co ti partypoker mylně poradil jiné metody než tvou oblíbenou, kterou ti zrušil, a uvedl tě neomluvitelně v omyl), že se to bez VISA karty nepovede? Kolik kroků jsi od té doby udělal k tomu, abys dostal VISA kartu a kolik jsi sem o tom napsal příspěvků, ve kterých nepíšeš nic nového?
  od Kejml1
 pon 8. úno 2021 14:41:23
PetaMexiko: Technický problém to je určitě, ale proč jde normálně vybírat na bankovní účet z PS a ze Synotu, jen z PP ne? To je docela záhada..
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 16:50:46
Protože jim ty platby zpracovává někdo jiný, kdo se nedokáže srovnat s těmi novými normami. Ty peníze neposílá přímo partypoker, mají na to nějakou externí společnost, která jim to zpracovává. A ta se bohužel na rozdíl od toho, kdo to zpracovává ostatním, nějak nedokázala přizpůsobit nějaké nové normě. Tak to na mě aspoň zvenka působí. Ne, jako nějaký záměrný podvod, proto mě tu včera nadzvedly řeči o Ponziho schématu. Jak už jsem tu psal, nedávalo by moc smysl okrást hráče v zemi, kde mají složenou několikamilionovou jistinu a jedou na jednu licenci s největším kamenným kasinem. Pořád ještě působí na několika šedých trzích, odkud se stejně mají v plánu stahovat. Kdyby chtěli někoho okrást, tak tam to mají o dost snadnější.
  od Arf
 pon 8. úno 2021 17:04:47
PetaMexiko píše:
ned 7. úno 2021 12:34:03
Pořád dokola. Máš pravdu, máš plné právo být naštvaný. Jak dlouho to ale je, že víš (poté, co ti partypoker mylně poradil jiné metody než tvou oblíbenou, kterou ti zrušil, a uvedl tě neomluvitelně v omyl), že se to bez VISA karty nepovede? Kolik kroků jsi od té doby udělal k tomu, abys dostal VISA kartu a kolik jsi sem o tom napsal příspěvků, ve kterých nepíšeš nic nového?
Proč mi vnucuješ VISU? Mám se cítit provinile, protože někdo jiný nedokáže doručit to, co nabízí? Já kritizoval hernu v reakci na tvůj komentář, ve kterém jsi hernu pro změnu obhajoval. Jejich konání vidím jako neobhajitelné. Jádro problému není v hráčích, kteří nepoužívají VISU, ale v herně, která ani za dva měsíce nedokázala opravit výběry a k tomu ještě pořádně ani nekomunikuje. Jestli by měl někdo počítat své kroky ve snaze vyřešit problém, měla by to být herna a možná i média, která do této herny posílají hráče.

Co se mého případu týče, udělal jsem daleko více, než se po mně požadovalo. Využil jsem tři platební nástroje a vždy se řídil pokyny herny. Nutno podotknout, že veškerou komunikaci s hernou jsem inicioval já. Hernou jsem byl vyzván, abych jim dal více času. Spočítal jsem si, že získání VISA karty a její ověření by zabralo zhruba 15 dní. Řekl jsem si, že než čekat půl měsíce a zbytečně sdílet své osobní údaje s dalšími institucemi a platit další poplatky, raději si počkám, jak mi herna doporučila. Rozhodně jsem nepočítal s variantou, že když mi herna sdělí, abych jim dal více času, tak že ani po více než měsíci nebude po problému.
Herna dosud pouze držovala, ignorovala maily a nebo šířila dezinformace. Pokud ti to přijde akceptovatelné a raději kritizuješ hráče, kteří se přes tvůj odkaz registrovali, to už je věc jiná.
  od Arf
 pon 8. úno 2021 17:12:13
PetaMexiko píše:
pon 8. úno 2021 16:50:46
Ne, jako nějaký záměrný podvod, proto mě tu včera nadzvedly řeči o Ponziho schématu. Jak už jsem tu psal, nedávalo by moc smysl okrást hráče v zemi, kde mají složenou několikamilionovou jistinu a jedou na jednu licenci s největším kamenným kasinem.
Dejme tomu, že na PP hrají hráči, kteří se už od prosince snaží vybrat peníze, ale nečtou nějaká diskuzní fóra na internetu. Nemají žádné informace. A obrátí se na hernu, proč jim ani za dva měsíce nebyla schopná vyplatit peníze. Jediným jejich kontaktem je jistá Marie. Na radu herny zkusí dva další platební nástroje a ty taky nefungují. A herna poté buď nekomunikuje nebo jim řekne, že ať si vyčístí cookies a dají jim více času. Je na místě, aby takoví hráči začali zvažovat možnost, že se stali obětí nějakého podvodu?
  od Arf
 pon 8. úno 2021 17:18:19
fnufnucunik píše:
pon 8. úno 2021 17:16:26
Požádat o VISU mi trvalo i s přihlášením do internet bankovnictví asi 5 minut. Mám ji zadarmo. Ty už měsíc čekáš a psaním s PP a na PA jsi strávil asi už hodiny...
To má být nějaká relevantní informace? Já tu mluvím o získání a ověření VISA karty. Banka uvádí, že kartu zašle do 10 dní. Logicky tedy musím počítat s horní hranicí. Když si k tomu připočteš rychlost podpory PP a způsob jejich komunikace, jsi na 15 dnech.
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 17:29:01
Nikdo ti nic nevnucuje proboha, radím ti, co máš dělat, jestli potřebujš rychle vybrat.
Tím, že tu budeš psát pořád dokola to samý, se ti to nepovede, ale zároveň tím, že ti to budu pořád dokola psát, to nepochopíš očividně, takže to vzdávám. Rip tohle kdysi užitečné vlákno.
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 17:37:02
Arf píše:
pon 8. úno 2021 17:12:13
. A herna poté buď nekomunikuje nebo jim řekne, že ať si vyčístí cookies a dají jim více času. Je na místě, aby takoví hráči začali zvažovat možnost, že se stali obětí nějakého podvodu?
ano, je na místě, aby to zvažovali takoví hráči, když to ale zvažujíeš ty s tím, co víš, tak je na místě zvažovat, jestli s tvou schopností zvažovat není něco špatně
  od Arf
 pon 8. úno 2021 18:06:13
PetaMexiko píše:
pon 8. úno 2021 17:29:01
Nikdo ti nic nevnucuje proboha, radím ti, co máš dělat, jestli potřebujš rychle vybrat.
Tím, že tu budeš psát pořád dokola to samý, se ti to nepovede, ale zároveň tím, že ti to budu pořád dokola psát, to nepochopíš očividně, takže to vzdávám. Rip tohle kdysi užitečné vlákno.
Opravdu? Ještě před chvílí jsi mě vyzval, abych ti vyjmenoval, jaké kroky jsem učinil na své epické cestě za ziskem VISA karty. Už poněkolikaté ( pořád dokola, jak ty říkáš), jsem tě informoval, že ve vztahu já - PP, jsem ten jediný, kdo nějaké kroky vůbec činí a proto mi tvá obhajoba PP přijde naprosto absurdní.
Řídit se pokyny PartyPokeru je zřejmě špatně. Neřídit se radami nějakého PetaMexiko je také špatně.

Já nikde netvrdím, že jsem obětí ponzi schématu či jiného podvodu. Pouze jsem napsal, že mám pochopení pro hráče, kteří si něco takového myslí.
  od otis77
 pon 8. úno 2021 18:14:52
Když se zeptá o pomoc někdo vás adminů tak asi až po víc jak měsíci doporučujete Visu
VISU jsme doporučovali vždy jako nejlepší metodu. Mrzí mě, že jsem to bral v prosinci na lehkou váhu, že jeden nebo dva lidi píšou, že mají problémy s výběrem, protože to je vlastně standardní stav. Většinou ale bývá problém mezi židlí a počítačem. Já jsem ještě v polovině ledna upřímně nevěřil, že nefungují ani ty elektronické peněženky. Spletl jsem se, pardon, ale víc s tím udělat nemůžu. Jako PA jsme se snažili to nějak prošťouchnout po nějakých dalších kanálech, ale bohužel, zatím se nic neděje.
Jsme jediný web, který to nějak řeší, Kde se to vůbec nějak řeší, tak holt taky tady pro někoho fungujeme jako hromosvod.

Edit: sorry, já dal omylem upravit místo odpovědět, není to úmyslná cenzura :) PetaM
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 18:21:48
To, že tu pořád dokola píšu, jak je jednání podpory partypokeru šílené a úplně chápu tvoje výhrady, je obhajoba partypokeru? nebo co přesně? že tu píšu, co si myslím, že se reálně děje? mám tu radši odkejvávat dezinformace o Ponziho schématu a podvodu? (odpověz si ideálně jen sám pro sebe, protože mě tvoje odpovědi vůbec nezajímají)
  od Arf
 pon 8. úno 2021 19:32:16
Zástupci PA jsou opravdu hrdinové. Dělají vše, co je v jejich silách, aby pomohli postiženým hráčům. Mají totiž úžasnou platformu, kterou navštěvuje obrovské množství lidí. Jsou na straně hráčů, ne na straně PP. Proto se tu neobjevil ani jeden kritický článek informující o problémech s výběry u PP. Za to se tu objevilo několik kritických článků o PokerStars ( a zůstaly tu i přes to, že PS žádalo o jejich smazání). Nevadí, když rozzlobíme hernu Pokerstars. Ale z nějakého důvodu nechceme rozzlobit PartyPoker. :grinning:
  od oclay104
 pon 8. úno 2021 21:08:14
Mrzí mě ty negativní zkušenosti některých hráčů s výběry, ale přidám svojí pozitivní zkušenost, v pátek zadán požadavek a dnes love na účtu. Výběr přes Visu.
  od fnufnucunik
 pon 8. úno 2021 22:19:25
Arf píše:
pon 8. úno 2021 19:32:16
Zástupci PA jsou opravdu hrdinové. Dělají vše, co je v jejich silách, aby pomohli postiženým hráčům. Mají totiž úžasnou platformu, kterou navštěvuje obrovské množství lidí. Jsou na straně hráčů, ne na straně PP. Proto se tu neobjevil ani jeden kritický článek informující o problémech s výběry u PP. Za to se tu objevilo několik kritických článků o PokerStars ( a zůstaly tu i přes to, že PS žádalo o jejich smazání). Nevadí, když rozzlobíme hernu Pokerstars. Ale z nějakého důvodu nechceme rozzlobit PartyPoker. :grinning:
P. Mexiko psal, že se to pokusily poštouchnout. Co více by jsi ještě chtěl? Aby PA svolala schůzi akcionářů PP? Buď vůbec rád, že udělali aspoň tohle. Myslíš, že mají nějaké povinnosti vůči tobě a řešit tvoje problémy s PP? Když se registruješ přes PP tak je tam napsáno, že máš možnost být ve studijní skupině a ne že za tebe budou řešit tvoje výběry. HOUGH
  od Arf
 úte 9. úno 2021 0:54:51
fnufnucunik píše:
pon 8. úno 2021 22:19:25

P. Mexiko psal, že se to pokusily poštouchnout. Co více by jsi ještě chtěl? Aby PA svolala schůzi akcionářů PP? Buď vůbec rád, že udělali aspoň tohle. Myslíš, že mají nějaké povinnosti vůči tobě a řešit tvoje problémy s PP? Když se registruješ přes PP tak je tam napsáno, že máš možnost být ve studijní skupině a ne že za tebe budou řešit tvoje výběry. HOUGH
Ahoj Houghu.
Chtěl bych třeba věcnou diskuzi s lidmi, kteří si jsou schopni dávat věci do kontextu.
PA pro mě neudělala vůbec nic. PA nemá povinnost pro mě cokoliv dělat. Nikdy jsem PA nežádal, aby mi v něčem pomohli. Nemám s nimi žádný vztah. Většinou působí jako fajn lidé, kteří ochotně zodpovídají otázky.
Ale pokud zde prezentují, že bojují za hráče, jak mohou, nabízí se otázka, proč v prvé řadě nevyužijí své největší výhody, mediální platformy. Jinými slovy, články. V případě PokerStars to šlo, s PP to z nějakého důvodu nejde. Pan Mexiko možná psal o nějakém pošťouchávaní, ale co to ve skutečnosti znamená, o tom můžeme jen spekulovat.
  od olimach
 úte 9. úno 2021 0:59:30
Musím se připojit , ta podpora je naprosto hrůzostrašná. Snažím se marně o výběr téměř 2 měsíce přesně dle jejich pokynů.

kapitola 1 fastbanktransfer :
Zakládám nový bank. účet kvuli oddělení pokeru a volím dle doporučení fast banktransfer - ověřuji, vkládám a zadávám zkušební výběr ... po cca 10 dnech "Zpracováváno" kontaktuji podporu proč to tak trvá .... Václav, že prý peníze odmítla moje banka, že se to stává, že prý zadal žádost o 2. pokus ..... Druhý den kontaktuji banku a bankéř, že to je nesmysl.
Večer nacházím peníze zpět v cashieru a mail od Marie :
Z důvodu technického problému v současné době nejsme schopni zpracovat Výběr prostřednictvím bankovního převodu a problém se již řeší. Dotčený tým na tom pracuje. Mezitím jsme zrušili Výběr pod číslem transakce id ...... Můžeme Vám doporučit provést Výběr prostřednictvím jiné platební metody jako jsou: Neteller, Moneybookers, PAYSAFECARD nebo Maestro. Berte na vědomí, že nejprve ale musíte provést minimální Vklad na hráčský účet. ................ (Z doporučených možností (nechápu proč tam chybí ta VISA, když jediná funguje !!??) jsem si bohužel zvolil Maestro) ... po zaplacení poplatku se mi asi po týdnu objevila ve schránce Maestro a já se těšil na výběr. Borci mezitím banktransfer vyřešili tak, že ho ZRUŠILI . :-)

kapitola 2 maestro :
foto karty , požadavek na ověřovací vklad ... ověřovací VKLAD zamítnut !! Václav :
Aktuálně čelíme technickému problému co se týče výběru přes Skrill,Neteller,Maestro a Paysafecard na které nelze vybrat prostředky.
Pracujeme již na obnově a jakmile budou opět tyto metody v dispozici, budete informován.
Po pár dnech čekání zapínám online chat, kde mne Václav ubezpečuje že Maestro je již kompletně funkční, provedu vklad a po potvrzené kompletaci zadávám výběr na MAESTRO ...po cca týdnu "zpracovávání" opět zapínám chat, ... Marie, že prý mohu vybírat kartou pouze v Eurech či USD (na výběr jsou přitom při výběru 4 měny,které se mi beztak převedou na CZK) , S Marií tedy přes chat provádím změnu na Eura, Marie potvrzuje, že je vše v pořádku a výběr bude dokončen.
Druhý den večer otevřu klienta a peníze jsou zase zpátky v cashieru !!!!

Na dotaz proč byl zamítnut výběr přes Maestro mi pomatená Marie pošle toto :
Upozorňujeme, že Mastercard a Maestro můžete použít na ověření účtu, díky tomu, že tou platební metodou jsou vklady povoleny. Nicméně Mastercard neumožňuje výběry peněz. Na výběry peněz doporučujeme časem ověřit i další platební metodu, která výběry peněz podporuje: VISA, Skrill, Neteller, My paysafecard, Fast Banktransfer, Maestro platební karta.
Z toho důvodu i Vaší žádost o výběr v hodnotě - xxxx CZK jsme odmítli. S pozdravem
Marie
"Proč jste mi neposlali peníze přes Maestro ?" - "Protože to přes Mastercard nejde, zkuste si pořídit Maestro" ... top odpověď podpory :-)
Na online chatu jsem tedy odchytl Václava - slíbil, že to "prověří" ale klasicky se týden nikdo neozval. Zadal jsem tedy znovu stejný výběr (v Eurech) , opět stejný průběh ...... Zpracováváno - zamítnuto .... baz jakékoliv zprávy, vysvětlení ......

kapitola 3 co s tím ? (VISA?) :

Přímo na účet tedy nejde vybrat, k účtu byla automaticky MC karta, jako druhá Maestro ..... po zadání, že chci VISA mi vyskočilo, že je limit 2 debetních karet k účtu a VISU už nedodají. V mé domovské RB bohužel základní VISU již nevydávají (pouze VIP) Marie je úplně k ho.... a Václav se odpojuje případně slíbí "prošetření" a mail s informacemi, ale to je tak vše, Otevírat účet v další bance se mi moc nechce, bohužel informace z online chatu jsou momentálně nepoužitelné,

epilog :

Závěr je pořídit si VISA a doufat , že funguje 100% všem, či počkat ještě pár měsíců ...... pro pobavení ještě krátký chat s Vaškem :-))
pp4 odm.jpg
pp4 odm.jpg (71.11 KiB) Zobrazeno 50 x
  od nexy
 úte 9. úno 2021 1:05:23
Pravdou je, že upozorňujícím článkem by se to mohlo pohnout. Nedávno v případě negativního článku na PS to udělalo hodně. PP je poslední dobou hodně za hranou. Podpora už téměř klesla na úroveň PS, jedinej Václav to tam zachraňuje. Technické problémy kam se jen podíváš. na CZ klienta dlabou úplně. Kde je patch na aktualizaci zůstatku (nefakčí přes rok), jak je na tom MyGame (slibují přes rok), kdy opraví problémy s výběry (dva měsíce off)??? Nevím, jaké jsou vztahy mezi PP a Kings, ale tyhle věci v mých očích poškozují i Kings, proč nezatlačí někdo od nich? Přitom vstup na trh mělo PP hodně slibnej.
Vím, jsme malej trh a můžeme být rádi, že tu vůbec něco je. Ale... živá hra nejde a online je těžce v úpadku. Modlím se za vstup herny GG Poker na náš trh ;)
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 64