Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od Hanes2
 úte 9. úno 2021 3:26:17
to Olimach: jako Maestro je jen odnož nebo jeden z produktů Mastercard (taková nižší/levnější řada karet, jsou myslím neembosovaný (bez plastického textu na kartě), VISA má tuším něco podobnýho VISA classic, aspoň dřív to tak bylo.. Každopádně byla od nich demence tě navíst k Maestru coby možností výběru, když Mastercard už opravdu dlouhý roky výběry z hazardu nepodporuje..
  od Radekparek
 úte 9. úno 2021 13:57:36
Pročetl jsem.....ne, že by sem chtěl malovat čerta na zeď nebo party nějak nevěřil. V podstatě mi je už jedno, že není MyGame, že se neaktualizuje cashier automaticky. Kdyby se mě někdo zeptal na kredibilitu herny tak odpovím, že jsem nezažil jedinej problém.....ale....

V "oboru" se pohybuji dost dlouho a v paměti mám, že jakýkoliv budoucí scamy začínali takhle. Ať už to bylo na CZ scéně (rapidshare) nebo worldwide ( Absolute poker, FTP - v případě BF, Lock Poker, PKR - nevyplácení hráčů), vždycky byly na začátku výmluvy na zpoždění plateb, technické problémy. A taky si pamatuju, že všechny fóra, kde si ty herny platili PR tyhle problémy do poslední chvilky ignorovali a vše dál propagovali nebo nevydali nějaký varování pro své členy, čímž tomu scamu vlastně pomohli. Just sayin.....

Tím nechci říct, že je to v tomto případě, ale to že už nějakou dobu nejde výběr přes 90% metod je určitě na červenej vykřičník ať už jsou důvody jakékoliv. To prostě není ani nemůže být problém hráče. Pokud se pak najdou nějaký zoufalý výkřiky, že to je scam....nemuže se tomu nikdo divit.

Osobně vybírám je skrze Skrill a jelikož jsem notorickej partypoker depositér, tak jsem to za poslední 2 měsíce ani nezkoušel. Herně samozřejmě věřím a klidně by sem za ně "dal ruku do ohně". Kdyby nějaký problém nastal tak to pocítím sám docela tvrdě.
  od PetaMexiko
 úte 9. úno 2021 15:08:51
Jasně, já chápu tyhle obavy, ale tohle je fakt rozdíl oproti těm značkám, co ani nechci vyslovovat :) Znova, nezastávám se, nepíšu to, protože mě za to někdo platí, ale vede mě k tomu následující:

-problémy se týkají výhradně některých CZ hráčů a jen některých metod
- PP tu má složenou několikamilionovou jistinu a licenci společnou s King's, myslím, že ani o jedno nebudou ty dvě strany chtít přijít
- na konci roku se narychlo zmateně měnila legislativa, která na to má dopad

Zkoušel jste někdo v posledních dnech vlastně ten Skrill a další peněženky s jakýmkoliv výsledkem? Já ztratil telefon, kde jsem měl klíč k dvoufázovému ověření a obnova je trochu komplikovaná, tak se mi do toho nechce.
  od PetaMexiko
 úte 9. úno 2021 15:29:51
Těm co to nepamatují, bych připomněl, že to byla právě Poker-Arena, která na některé ty scamy jako první upozorňovala a s nějakými Rapidshary a podobně odmítla spolupráci hned na začátku. A našel bych další příklady, kdy jsme na rozdíl od jiných neměli zapotřebí za peníze propagovat očividný scam, ale nechci v tom zas tak vrtat :)
  od Arf
 úte 9. úno 2021 16:00:41
Nepřestává mě fascinovat tvá schopnost a vytrvalost přicházet s obhajobou lajdáctví této herny.
-problémy se týkají výhradně CZ hráčů a jen některých (i když většiny) metod
Problémy se budou týkat "jen některých" CZ hráčů pouze za předpokladu, že většina z nich využívá VISU jako platební nástroj. O tom silně pochybuji. Bankovní účet má každý, VISU každý nemá. VISY obvykle mají 1 procento poplatku, bankovní převody poplatky nemají. A pokud tím máš na mysli, že problémy se týkají "jen některých" hráčů, protože menšina z nich vybírá peníze, tak ti, co peníze nevybírají, ten problém mají také. Jen o něm zatím neví, a nebo se budou trápit později.

Na skutečnost, že problémy se týkají jen CZ hráčů, můžeme pohlížet různě. Ty to zřejmě vidíš jako nějaké pozitivum, já to vidím jako zatraceně velkou nevýhodu. A realita tomu odpovídá. Evidentně nejsme pro PP natolik důležití, aby nám přestali házet klacky pod nohy. A na tom se nikdy nic nezmění, pokud weby jako tyto budou mít motivaci za každou cenu tutlat problémy herny. Samozřejmě, že čestí hráči nemají stejně kvalitní software jako PP global. Samozřejmě, že máme mizernou podporu a problémy s výběry. Proč bychom neměli být v nevýhodě, když se vlastně nemáme na koho obrátit, kromě paní Marie? A ti, kteří tu mají nějakou mediální moc, těm jsou čeští hráči dobří jen jako klikači affiliate linků.
- PP tu má složenou několikamilionovou jistinu a licenci společnou s King's, myslím, že ani o jedno nebudou ty dvě strany chtít přijít
Můžeme pouze spekulovat o tom, co chtějí, nebo nechtějí. Neumíme číst ostatním lidem myšlenky. Co ale můžeme říci s naprostou jistotou, že PP vědomě komplikuje hráčům výběry. Odstranily všechny možnosti výběru, kromě jedné. A zákaznická podpora ráda ignoruje, šíří dezinformace nebo zdržuje. Taková je realita.
- na konci roku se narychlo zmateně měnila legislativa, která na to má dopad
Jestli má legislativa nějaký dopad na problém PP, o tom zase můžeme jen spekulovat. PS a Synot problémy s výběry nemají. Co z toho vyplývá? Buď se mýlíš, a nebo ty problémy mají všechny herny, ale jen PP má natolik nekompetentní zaměstnance, že to za dva měsíce nevyřešili. Takže zase je to problém jen PP, nikoho jiného.
Zkoušel jste někdo v posledních dnech vlastně ten Skrill a další peněženky s jakýmkoliv výsledkem? Já ztratil telefon, kde jsem měl klíč k dvoufázovému ověření a obnova je trochu komplikovaná, tak se mi do toho nechce.
Ano, zkouším každý den. :grinning: Dnes jsem se dověděl, že mi neověří VISA kartu, pokud nemá fyzickou formu. Tuto odpověď jsem samozřejmě očekával. Je v souladu s jejich trendem, kdy hráč musí postupovat naprosto přesně podle zákonů, zatímco oni se nejspíš řídí pravidly Kocourkova.
Těm co si to nepamatují, bych připomněl, že to byla právě Poker-Arena, která na některé ty scamy jako první upozorňovala a s nějakými Rapidshary a podobně odmítla spolupráci hned na začátku. A našel bych další příklady, kdy jsme na rozdíl od jiných neměli zapotřebí za peníze propagovat očividný scam, ale nechci v tom zas tak vrtat
Jsem rád, že jsi zdůraznil, že jste odmítli spolupráci hned na začátku. Možná jsi ještě mohl zmínit, že tehdy jste byly v daleko lepší výchozí situaci. Jako reklamní platforma jste sloužili více hernám, včetně Pokerstars. Zákon však pokerové herny zkrouhl jen na tři a PS poté zařízla spolupráci. Takže to jediné, co Vám zbývá, je PP a Synot. Což je ostatně důvod, proč Pokerstars chybí v místní tabulce "nejlepších heren". Chybí tam proto, že je horší než PP a Synot? Nebo tam náhodou chybí z toho důvodu, že přestala platit?

"nepíšu to, protože mě za to někdo platí, ale vede mě k tomu "... Komické!
Já bych Vás za tohle nekritizoval, kdybys tu ze sebe nedělal bojovníka, který je na straně hráčů.
  od PetaMexiko
 úte 9. úno 2021 16:06:02
Díky za další super wall of text, ve kterém buď opakuješ, co nikdo nepopírá nebo na co už jsem reagoval padesátkrát pětkrát, nebo rovnou absolutní nesmysly (poplatky u VISA karty, poslední odstavec vůbec nechápu jako reakci na rapidshare a podobný parády, v té době jsme rozhodně nebyli v lepší výchozí situaci než ostatní, ale ty pravděpodobně vůbec nevíš, o čem píšeš, jen máš prostě potřebu hodně psát a hodně se s někým hádat). PokerStars nepropagujeme, protože to podle slovenského regulátora byla porušování jejich zákona a právníci nám to takhle doporučili, abych zaregoval jen na poslední větu.
  od PetaMexiko
 úte 9. úno 2021 16:11:39
Ano, zkouším každý den. :grinning: Dnes jsem se dověděl, že mi neověří VISA kartu, pokud nemá fyzickou formu
ještě mi to nedá: tuhle věc jsi z tohohle fóra při své aktivitě nezjistil za poslední dva měsíce, jo?
  od Arf
 úte 9. úno 2021 16:23:57
PetaMexiko píše:
úte 9. úno 2021 16:11:39
ještě mi to nedá: tuhle věc jsi z tohohle fóra při své aktivitě nezjistil za poslední dva měsíce, jo?
Jestli jsem málo, nebo hodně aktivní, to je naprosto vedlejší. Očekávalo se ode mě, abych měl tuto informaci zjištěnou z místního fóra? Mám prolézat 60 stránek diskuzí a zapisovat si informace, protože má paměť není dokonalá? Neměl jsem se ujistit u samotné herny? Zvlášť v případě, kdy hráčům poskytují rozdílné informace? Uráží tě, že jsem tuto informaci zde napsal?
  od Xrehid
 úte 9. úno 2021 16:50:21
PetaMexiko píše:
úte 9. úno 2021 16:31:24
zkoušel ten Skrill v posledních dnech ještě někdo jiný?
Ano, Skrill funguje. Ta chyba byla opravena, mám i někde email že mi psali.

Zkoušela jsem i Paysafecard a ten mi šel až potom co jsem provedla znova deposit.

Je velice zajímavé, že pouze arf má problém.

Též, tato informace o fyzické kopii co se týče karty máš napsané přímo v pravidlech. :)
  od Arf
 úte 9. úno 2021 17:04:58
Může někdo další potvrdit, že chyba byla opravena a výběry přes Skrill a PaySafe již fungují? Pro jistotu jsem to zkusil právě teď a výběry mi stále nefungují. Ptám se proto, že logicky se znovu obrátím na jejich úžasnou podporu. A pokud možno, chtěl bych mít lepší argumenty, než že "jedna paní na jednom diskuzním foru povídala".

Xrehid, pokud by Ti to nevadilo, můžeš prosím postnout screenshot toho emailu nebo třeba skrill výběru z klienta (se začerněnými údaji)? Rád bych měl v ruce nějaký důkaz, protože s nimi obvykle není řeč.
Naposledy upravil(a) Arf dne úte 9. úno 2021 17:09:53, celkem upraveno 1 x.
  od Hanes2
 úte 9. úno 2021 18:42:10
PetaMexiko píše:
úte 9. úno 2021 16:11:39
Ano, zkouším každý den. :grinning: Dnes jsem se dověděl, že mi neověří VISA kartu, pokud nemá fyzickou formu
ještě mi to nedá: tuhle věc jsi z tohohle fóra při své aktivitě nezjistil za poslední dva měsíce, jo?
Hele Peťo sorry, ale tady si nabíháš ty sám, protože přesně na tohle jsem se ptal v tomto vlákně (příspěvek z 20. led 2021 1:10:02) a žádné odpovědi se mi nedostalo, takže ani Arf to tady zjistit nemohl.. Ve foru se akorát objevila zmínka o tom, že nejde použít virtuální VISA od Revolutu, ale to jestli je problém v té její "virtuálnosti" nebo tom, že je vydaná v zahraničí už se tu ani zpětně člověk dočíst nemohl.. Stejně tak ty zmínky o vyšších poplatcích za VISU nejsou podle mě z jeho strany mimo, alespoň do nedávna to rozhodně platilo a třeba i pro mě je vůbec překvapením, že jde získat někde v ČR VISU zdarma, zaběhlá praxe byla prostě taková, že zdarma je MC a za VISU se platí (pokud ji banka vůbec nabízí, někde to nešlo ani za poplatek)..

Ale o tohle ani nejde, to jsou podružnosti, nicméně stejně mi nedá tu nenapsat, že mi přijde už dost za hranou, jak do Arfa tady jedeš, musím říct, že zrovna Tebe mám fakt rád a dlouhodobě se mi líbí, jak tady s lidma komunikuješ a že ke všemu přistupuješ s takovým řekněme "selským rozumem" (snad to nevyzní nijak špatně, myslím to veskrze pozitivně), nicméně v tomhle konkrétním případě mi přijde že už ses taky nechal nějak strhnout a otočil to do osobní roviny a na jeho příspěvky reaguješ zbytečně agresivně a podrážděně, přitom ty věci co tu píše dávají podle mě kurva dobrej smysl a ty otázky co klade nebo kam nima míří mi přijdou naprosto na místě a plno z nich si třeba já kladu ve velmi podobným duchu.. Jen doplním, že uživatele Arf osobně neznám, nejsem s ním v žádným kontaktu ani netuším, kdo se za tím nickem skrývá, to jen pokud by měl někdo pocit, že se tu zastávám nějakýho svýho kámoše nebo tak něco..
  od PetaMexiko
 úte 9. úno 2021 19:07:02
Dík za zpětnou vazbu, to s tou kartou jsem netušil, mám to v hlavě odněkud zafixované jako samozřejmost, to se omlouvám, jestli to tu fakt nepadlo. Jinak to celkově ze svýho pohledu vidím trochu jinak, ale rozebírat to tu víc nebudu. Vážím si ale, že tu napíšeš, co si asi myslí víc lidí, ale nechce se mnou o tom začít polemizovat :)
  od Arf
 úte 9. úno 2021 19:15:16
Xrehid píše:
úte 9. úno 2021 16:50:21

Je velice zajímavé, že pouze arf má problém.
Nějak mi unikla tato, dle mého, zbytečná poznámka na moji adresu.
Co je opravdu velice zajímavé, je položit Ti otázku, co tě přimělo napsat, že pouze já mám problém se Skrillem. Pokud se nepletu, problém se Skrillem tu někdo popsal už na začátku ledna. Přidali se mnozí. A dosud VŮBEC nikdo ( kromě tebe) dosud nenapsal, že se mu úspěšně podařilo uskutečnit výber ze Skrillu nebo Paysafecard. Takže ještě jednou. Odkud se vzalo, že problém se Skrillem mám pouze já?

Ráno napíši na jejich podporu a zeptám se, zdali je pravda, že rozesílají emaily s tím, že výběry už fungují. I když tato informace nebude nijak relevantní, jako třešničku na dortu uvedu, že můj zdroj je jistá "Xrehid". Už předem vím, jaká bude odpověď. A speciálně tobě ji sem postnu. Tobě mezitím nic nebrání, abys sem nahrála screenshot s tím údajným emailem, který ti měli zaslat.
Tady je moje předpověď. Nic takového sem nenahraješ, protože to dost možná ani neexistuje. Můžu se mýlit a pak se ti za to rád omluvím. Ale o to více to pak schytá PartyPoker.

Mám pochopení pro PA a jejich business model. Líbí se, jak tehdy pár šikovných lidí vidělo příležitost a plně ji využilo. Dokonce mám pochopení i pro pana Mexiko, i když snad v každém jeho postu překrucuje mé komentáře. Ale pro co už pochopení nemám je, když se mě tu pár hráčů snaží zdiskreditovat a to opravdu dost tupým způsobem. Co z toho máte? PP vás odmění lepším softwarem? Přidělí vám někoho jiného než Marii? Udělí vám pan Mexiko odznáček loajality? Možná byste měli začít hájit své zájmy, nikoliv zájmy PP nebo PA. Dobrovolně jste se rozhodli žít ve vědomé slepotě.

Edit: Strašně moc mě teď pobavila představa, že by české PP samo od sebe rozesílalo maily s tím, že se jim podařilo něco kladného a k tomu ještě nás o tom informovali. Tohle jsou dva povedené vtipy v jednom. :grinning: I když.. vlastně jsi do toho přibalila i třetí vtip. Ty, která jsi podle všeho tak dobře informovaná, že s naprostou přesností dokážeš říct, že pouze já mám problém s výběry na Skrill, jsi jaksi opomněla nás všechny obohatit o informaci, že výběry na Skrill a Safecard už fungují.. "mám i někde email že mi psali". Kdyby ten email měl nožky a sám se rozhodl někde se ti ukázat, klidně se o něj poděl.:grinning:
Naposledy upravil(a) Arf dne úte 9. úno 2021 19:44:25, celkem upraveno 1 x.
  od Xrehid
 stř 10. úno 2021 9:59:39
Proof.PNG
Proof.PNG (54.8 KiB) Zobrazeno 76 x
Velice ráda, sem ten obrázek přiložím.

To tebe ranilo, že ti vzali tvojí oblíbenou možnost a skáčeš tu jak čertík z krabičky a rozhazuješ rukama a kříčíš že jsou zlí a já jsem ten hodnej kterému bylo ublíženo.

Sama jsem kdysi pracovala na supportu u zeleného skřeta a co to byl masakr a to byla jenom podpora třeba k televizi.

Nedokážu si představit, že tu dokážete psát, že si tam pošlete životopis, protože dělají "ho***"

3/4 z Vás, bych přála to vyzkoušet. Myslíte si totiž že oni pracují pouze pro Vás a čekají až se objevíte na chatu? Jestli jste to doposud nepochopili, oni pouze předávají informace. Oni tam nejsou od toho aby Vám to vyřešili, oni jsou pouze taková pošta mezi Vámi a tím kdo ten problém řeší.

Z vlastní zkušeností vím, protože moje kamarádka z Ukrajiny nemluví dobře Česky a potkala Václava a on s ní mluvil plynule Rusky a pak i Anglicky.

Takže Václav dělá i Ruský chat což Marie ne, protože nejdříve dostala Marii a ta jí řekla ať kontaktujte Ruskou podporu, jenže tam jí nepomohli, takže jsme se zeptali zda je tam někdo kdo by nám mohl pomoci a Václav na ní spustil plynule Rusky.

Odpustila bych taky ten tvůj tón zde, protože tady ti nikdo nepomůže. To že se tu vztekáš jenom a rozepisuješ takové slohy o tom jak ti ublížil někdo, tak svědčí o tom, že toho moc na práci nemáš, proto se v tom takhle štouráš.

Proč jim tohle nepíšeš na podporu? Sám si napsal, že jsi je kontaktoval a nic. Chtěla bych vidět email takový, jako píšeš sem? Nebo taky "neexistuje"?
  od PetaMexiko
 stř 10. úno 2021 10:34:03
Chtěl vás jen všechny (včetně sebe) poprosit, abychom vynechali osobní útoky v tomhle vláknu. Chceme se tu navzájem informovat a poradit si, ne si nadávat. Sám teď všechny metody vyzkouším a dám samozřejmě vědět popravdě, jak jsem dopadnul. Zároveň bude fajn, když tu napíšou i další lidi aktuální zkušenosti.

Jakýkoliv další útok na jiného uživatele nebo používání tohohle vlákna k jiným účelům, než ke kterým slouží = (minimálně) dočasný ban.
Dky za pochopení.
  od Arf
 stř 10. úno 2021 11:11:22
Xrehid píše:
stř 10. úno 2021 9:59:39
Proof.PNG
Velice ráda, sem ten obrázek přiložím.

To tebe ranilo, že ti vzali tvojí oblíbenou možnost a skáčeš tu jak čertík z krabičky a rozhazuješ rukama a kříčíš že jsou zlí a já jsem ten hodnej kterému bylo ublíženo.

Sama jsem kdysi pracovala na supportu u zeleného skřeta a co to byl masakr a to byla jenom podpora třeba k televizi.

Nedokážu si představit, že tu dokážete psát, že si tam pošlete životopis, protože dělají "ho***"

3/4 z Vás, bych přála to vyzkoušet. Myslíte si totiž že oni pracují pouze pro Vás a čekají až se objevíte na chatu? Jestli jste to doposud nepochopili, oni pouze předávají informace. Oni tam nejsou od toho aby Vám to vyřešili, oni jsou pouze taková pošta mezi Vámi a tím kdo ten problém řeší.

Z vlastní zkušeností vím, protože moje kamarádka z Ukrajiny nemluví dobře Česky a potkala Václava a on s ní mluvil plynule Rusky a pak i Anglicky.

Takže Václav dělá i Ruský chat což Marie ne, protože nejdříve dostala Marii a ta jí řekla ať kontaktujte Ruskou podporu, jenže tam jí nepomohli, takže jsme se zeptali zda je tam někdo kdo by nám mohl pomoci a Václav na ní spustil plynule Rusky.

Odpustila bych taky ten tvůj tón zde, protože tady ti nikdo nepomůže. To že se tu vztekáš jenom a rozepisuješ takové slohy o tom jak ti ublížil někdo, tak svědčí o tom, že toho moc na práci nemáš, proto se v tom takhle štouráš.

Proč jim tohle nepíšeš na podporu? Sám si napsal, že jsi je kontaktoval a nic. Chtěla bych vidět email takový, jako píšeš sem? Nebo taky "neexistuje"?
Žádal jsem tě, abys mi odpověděla na otázku, odkud se vzalo, že já jsem jediný, který nemůže vybírat na Skrill. Znovu tě žádám o odpověď. Pokud ji nemáš, ocenil bych omluvu. Já se ti omlouvám, když jsem pochyboval, že ti takový mail poslali.
Jestli mě něco ranilo, nebo neranilo, to je vedlejší. Pan Mexiko, stejně jako já, vyzývá k ukončení osobních útoků.

Teď k samotnému výběru přes Skrill. Václav píše "problém by měl být odstraněn". Měl být znamená, že si není jistý. Nemůže zaručit, že problém byl opravdu odstraněn. Dala jsi sem screenshot jejich odpovědi. Ověřila sis na svém případě, že výběry přes Skrill opravdu fungují? Zažádala jsi o výběr přes Skrill nebo PaySafeCard? A přistály peníze na tvých účtech internetových peněženek?

Já osobně to už zkoušet nebudu, protože už dvakrát mi v lednu bylo řečeno, abych depositnul a problém se vyřeší. V obou případech to nebyla pravda. Dvakrát jsem provedl deposit přes skrill. Navíc mi žádný takový mail ani neposlali, ačkoliv jsem je o to několikrát žádal. Takže pokud je tu někdo, kdo si to chce otestovat, myslím, že mnozí by to ocenili

Ještě k obhajobě supportu. Jestli se jedná o externí službu, to nás hráče nemusí zajímat. Je to záležitost PartyPoker a nevidím jediný důvod, proč my bychom měli mít pochopení pro jejich lajdáctví. Oni také nemají pochopení pro nás. Faktem je, že support je otřesnou zkušeností pro hráče. Jejich obhajoba není na místě.
  od Arf
 stř 10. úno 2021 11:27:56
PetaMexiko píše:
úte 9. úno 2021 17:09:12
už obnovuji účet na Skrillu a rád se o své zkušenosti podělím, vydrž, podpora Skrillu reaguje pomaleji než podpora PP
Tento plán je stále aktuální?
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64