Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od lukasX
 stř 27. kvě 2020 15:32:14
PetaMexiko píše:
pon 25. kvě 2020 14:53:46
SpoilerZobrazit
Před chvílí jsem to řešil s někým jiným. I když je to dost matoucí, čeká to na to potvrzení z czechpointu/úřadu, aby se to uzavřelo celý. Aspoň mu to napsala podpora.

Dá se nějak otevřít za Zprostředkovaná identifikace? nebo je to úplně neaktivní, jak to vypadá? V takovém případě by to totiž nedávalo smysl.

EDIT: Tady mi kolega mezitím odpověděl
Nejde to otevrit. Mně napsali že jim to musim poslat na e-mail:
info@partypoker.cz. Nepsali mi nic o tom, že to jde i přes tu jejich
platformu a když to zkusím sám, tak mi to nejde, takže bude asi nejlepší to
poslat přes ten email :)
Takže, abych to shrnul: Pokud máte někdo tenhle problém, že i po nahrání scanu karty a zadání toho věku u toho pořád svítí "Zbývá dokončit", nevšímejte si toho a pošlete jim na mail info[zavinac]partypoker.cz ten dokument z úřadu / Czech Pointu. Zmizet by to pak mělo všechno najednou.
Tak jsem to přesně takhle včera udělal a Marie mi dneska napsala, že musím jít do klienta a změnit tam svůj věk. V klientovi to tlačítko ovšem vůbec nic nedělá, přestože tam to datum narození mám správně. Zkoušel jsem i reinstall softu a pořád to samý. Zkusím jim tam teda ještě jednou napsat a poslat i screen přímo z klienta, tak uvidíme.
  od lukasX
 pát 29. kvě 2020 15:03:35
Tak já fakt nevím... po dvou dnech boje se supportem jsem tam kde jsem byl předtím. Nejprve mi bylo oznámeno, že byl můj účet uzavřen z důvodu nedodržení 30denní lhůty (přitom jsem ho zakládal před 6 dny), následně mi bylo sděleno, abych se znova přihlásil do klienta a v tom "Ověření totožnosti/věku" přepsal své osobní údaje, které tam jsou vyplněny správně (tomu naprosto nerozumím?). Nic se ovšem nezměnilo a tlačítko "Odeslat" stále vůbec nic nedělá. Napadá mě, nemůže to být tak, že nějaká nedávná aktualizace klienta, která tohle nějak pokazila a teď to tlačítko nefunguje? Dá se nějak downgradovat verze klienta?
  od Matěj
 pát 29. kvě 2020 15:38:15
Je v PP klientu nějaký seznam turnajů či SnG, které jem daný den odehrál? Nebo něco co by mi mohlo ty SnG trackovat kolik jich odehraji? Děkuji
  od suprapho44
 pát 29. kvě 2020 17:16:29
Mohl bych mít taky jednu otázku? Vím, že na PP nejde HUD, existuje v současné době nějaký program nebo možnost, jak bych si mohl vytáhnout své handy, abych si je mohl projít? :)
  od Oviii Kenobi
 pát 29. kvě 2020 18:13:31
suprapho44 píše:
pát 29. kvě 2020 17:16:29
Mohl bych mít taky jednu otázku? Vím, že na PP nejde HUD, existuje v současné době nějaký program nebo možnost, jak bych si mohl vytáhnout své handy, abych si je mohl projít? :)
Vytáhnout ne, jediná možnost je třeba OBS a dělat záznam že session a ten zpětně analyzovat
  od polda
 sob 30. kvě 2020 18:46:36
včera jsem se díval na Jnandeze a měl v klientovi na PP nastavené že v závislosti na velikosti potu se mu změní barva stolu na zoomu ... máme to taky nebo to je jen v globálním klientovi?
  od hetmanek1337
 sob 30. kvě 2020 19:39:49
polda píše:
sob 30. kvě 2020 18:46:36
včera jsem se díval na Jnandeze a měl v klientovi na PP nastavené že v závislosti na velikosti potu se mu změní barva stolu na zoomu ... máme to taky nebo to je jen v globálním klientovi?
nevim kde presne, ale mel by to umet caption
  od Matěj
 ned 31. kvě 2020 7:11:01
polda píše:
sob 30. kvě 2020 18:46:36
včera jsem se díval na Jnandeze a měl v klientovi na PP nastavené že v závislosti na velikosti potu se mu změní barva stolu na zoomu ... máme to taky nebo to je jen v globálním klientovi?
Hele máme to tam taky, zrovna včera jsem na to koukal, mělo by to být v nastavení v té poslední multitable sekci. Jsou tam možnosti jak natavit že se Ti zbarví stůl když přijdou nějaké karty či pokud je akce na tom stole přes X BB. Důkladněji jsem to nestudoval, ale vím, že to tam určitě je.
  od alkaatch
 ned 31. kvě 2020 9:57:09
Jo je to poslední záložka v settings (multitabling - má klient v ENG tak nevím jak to přeložili) a tam vpravo dole je "pot is bigger than (NL/PL):" kde vyplníš od kolika BB to má dělat.
  od Kibib95
 úte 2. čer 2020 0:45:00
Mě to napsalo poprvý, ale když jsem to vypnul a zapnul znovu tak už to přes lehký seky ze začátku jde v pohodě. Neví někdo mimochodem z jakých zemí hrají hráči na PP?
  od LastHero
 úte 2. čer 2020 0:49:00
Taky mi blbne loggin poslední dny. Dnes mi dokonce nefunguje Cashback, nemůžu odkliknout "Opt-In" a na stránce Cashback v Promotions mám prázdnou stránku. Live support absolutně k ničemu, ten člověk podle mě vživotě neměl zaplého klienta a neví nic o pokeru.
Mimochodem, zobrazuje se někde v historii Cashieru získaný Cashback, který se připisuje vždy v pondělí? Mám totiž dojem, že jsem ho tentokrát nedostal, ačkoliv přišel konfirmační mail.
  od boyd1sh
 úte 2. čer 2020 0:59:10
Mám to podobně, někdy se mi podaří přihlásit, ale pak nereaguje "Opt-In" tlačítko a v cashieru mám 0 Kč, což je docela scary :grinning:

Hodím jim to na Discord, tak snad to brzo opraví..
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49