od Anet8888
úte 26. led 2021 12:12:09
úte 26. led 2021 12:12:09
Ahoj ,po týdnu komunikace s podporou Partypokru už jsem úplně vyřízená . Dnes to vše vygradovalo .
K ověření účtu , chtějí výpis z czechpointu , dobrá dodala jsem ho , poslala na email a zároveň nahrála přes klienta . A tím to začalo .
Další den , že chtěji ještě barevnou kopii občanky ( nevím na co , byla poslána zároveň s výpisem z czech pointu ) , ale dobrá zasílám jim kopii občanky na email . Podotýkám , že vždy byl udělán jeden krok a až druhý den chtěli něco dalšího . Další den , když účet ještě nebyl ověřen ,tak mi zase někdo z podpory napsal, že musím občanku nahrát do klienta , dobře zuřím , ale nahrávám . Další den , že opravdu neví , kde je chyba , že mám upravit údaje o věku a odeslat ( podotýkám byly správné ) , takže jsem nic neměnila a odeslat . Odpověď , reakce žádná . A dnes vyvrcholení všeho , došel mi email , že potřebují ještě nějaké ROB. Schválně sem kopíruji konverzaci , protože už opravdu nevím , je toto normální ? Můžete mi někdo poradit , co mám vlastně udělat ?
Náš operátor se Vám bude ihned věnovat.
Vítejte v Live podpoře partypoker!
Operátor Vaclav se připojil do chatu.
Vaclav [11:29:46]
Dobrý den, s čím Vám mohu pomoci?
Vy [11:30:32]
Dobrý den , pořád mám problémy s ověřením registrace . Dnes mi došel email , který vůbec nechápu .
Vaclav [11:30:44]
z bezpečnostních důvodů Vás chci poprosit abyste mi napsal Vaše jméno, příjmení, datum narození a uživatelské jméno hráčského účtu
Vy [11:31:08]
Aneta ............. , ................. , Anet8888
Vaclav [11:31:36]
Děkuji za ověření.
Vaclav [11:32:02]
Ano, koukám na mail který Vám zaslalo patřičné oddělení, s čím Vám tedy mohu pomoci?
Vy [11:33:44]
S tím , že mu vůbec nerozumím, tomu co mám udělat a proč vlastně . Dále nerozumím tomu , proč každý den se dozvím další a další věc co mám doplnit . Dále se chci zeptat , proč když proběhlo ověření na czech pointu , a to mám tedy v pořádku mi pořád nebyla připsána částka za ten czech point .
Vaclav [11:34:36]
Z důvodu nových regulačních opatření, je potřeba aby jste nám zaslala výpis z registru obyvatel neboli ROB
Vaclav [11:35:28]
Co se týče připsaní bonusu, tak toto se dělá jednou za 14 dní, čimž pádem jste v pořadníku. Bonus se připisuje automaticky a ne individuálně.
Vy [11:37:28]
Takže to shrneme poslední věc , která mi chybí je ten výpis ROB jak říkáte , nebo ještě něco ? Já si začínám osobně myslet , že ani nemám šanci do těch 13 dní co mi zbývá do ověření to stihnout vše .
Vy [11:37:58]
A to Vám mám poslat mailem nebo i nahrát do systému ?
Vaclav [11:38:08]
Co se týče toho ověření, tak tento ROB výpis nový druh ověření nařízen Českou Republikou od 1.1.2021
Vaclav [11:38:12]
Zašlete zpátky mailem.
Vy [11:40:50]
Dobře , pokusím se to nějak tedy udělat , protože momentálně jsem v karanténě takže na poštu bohužel nemohu . S tím bonusem to nechápu . Ve středu jsem Vám vše zaslala a od té doby čekám v pořadníku . Já se omlouvám , ale za poslední dny opravdu ničemu nerozumím . Kdybych věděla o všech onformacích hned tak už to mohlo být , takhle se každý den dozvídám novou informaci
Vaclav [11:42:16]
Já to chápu, ale takhle je to stanovené a nemůžeme s tím nic udělat. Co se týče bonusu, tak tento bonus se připisuje najednou více hračům, a dělá to automaticky systém. Nelze Vám ho připsat rúčně.
Vaclav [11:42:40]
Bonus by Vám měl být připsán 1.2.2021
Vaclav [11:42:50]
v 0:00
Vy [11:44:16]
Já chápu , že je to takto stanoveno , tomu rozumím , ale nechápu proč jsem to nevěděla vše hned , když je to platné od 1.1.2021 , jak by píšete ? Chápete ,že si tady každý den s někým dopisujete , Vás to nebaví , mě taky ne to řešit
Vy [11:44:30]
Jj děkuji za odpověď s tím bonusem
Vaclav [11:45:46]
Já toto chápu, ale tyto informace s doověřím přechazí z jiným oddělení a jdou postupně. Já Vás chápu, že kdyby se to řeklo vše najednou tak by to bylo jednodušší ale Já toto neovlivním.
Vy [11:47:26]
Já svým způsobem ani nevím jak teď mám to ROB zjistit popřípadě zajistit ...nevím zda mi s tím poradíte .
Vaclav [11:49:26]
Co se týče tohoto výpisu, tak je zde možnost ho získat přes datovou stránku
Vaclav [11:49:32]
Či přes CzechPoint
Vaclav [11:49:46]
který naleznete na většině českých pošt.
Vy [11:50:12]
Datovou schránku nemám , takže musím na czech point , kde jsem pochopila , že mi to vystaví na počkání , je to tak ?
Vaclav [11:51:18]
Ano.
Vy [11:52:02]
A je to bezplatné ? Nebo budu ještě něco platit
Vaclav [11:52:26]
Na tuto otázku Vám bohužel nemohu odpovědět.
Vy [11:52:54]
Bohužel nemůžete nebo nevíte ?
Vaclav [11:54:10]
Já Vám tyto informace nemohu sdělit, protože se to netýká mé osoby, můžete poslat žádost na info@partypoker.cz kde Vám tuto informací sdělí, ale já nejsem oprávněn Vám tyto informace sdělit.
Vy [11:56:40]
Tak tomu nerozumím vůbec , co je na otázce zda je bezplatné tohle ověření tak důležité , že se nemůže sdělit . Ale to už jsem si asi zvykla za poslední dny .Abych pravdu řekla , kdybych věděla , že to bude takto náročné, tak to asi nikdy nezakladám a raději si počkám na ověření osobně až bude možné .
Vaclav [11:57:50]
Z mé strany takto vše, máte ještě jinou otázku, se kterou Vám mohu pomoci?
Vy [11:59:00]
Asi ne , mějte se
K ověření účtu , chtějí výpis z czechpointu , dobrá dodala jsem ho , poslala na email a zároveň nahrála přes klienta . A tím to začalo .
Další den , že chtěji ještě barevnou kopii občanky ( nevím na co , byla poslána zároveň s výpisem z czech pointu ) , ale dobrá zasílám jim kopii občanky na email . Podotýkám , že vždy byl udělán jeden krok a až druhý den chtěli něco dalšího . Další den , když účet ještě nebyl ověřen ,tak mi zase někdo z podpory napsal, že musím občanku nahrát do klienta , dobře zuřím , ale nahrávám . Další den , že opravdu neví , kde je chyba , že mám upravit údaje o věku a odeslat ( podotýkám byly správné ) , takže jsem nic neměnila a odeslat . Odpověď , reakce žádná . A dnes vyvrcholení všeho , došel mi email , že potřebují ještě nějaké ROB. Schválně sem kopíruji konverzaci , protože už opravdu nevím , je toto normální ? Můžete mi někdo poradit , co mám vlastně udělat ?
Náš operátor se Vám bude ihned věnovat.
Vítejte v Live podpoře partypoker!
Operátor Vaclav se připojil do chatu.
Vaclav [11:29:46]
Dobrý den, s čím Vám mohu pomoci?
Vy [11:30:32]
Dobrý den , pořád mám problémy s ověřením registrace . Dnes mi došel email , který vůbec nechápu .
Vaclav [11:30:44]
z bezpečnostních důvodů Vás chci poprosit abyste mi napsal Vaše jméno, příjmení, datum narození a uživatelské jméno hráčského účtu
Vy [11:31:08]
Aneta ............. , ................. , Anet8888
Vaclav [11:31:36]
Děkuji za ověření.
Vaclav [11:32:02]
Ano, koukám na mail který Vám zaslalo patřičné oddělení, s čím Vám tedy mohu pomoci?
Vy [11:33:44]
S tím , že mu vůbec nerozumím, tomu co mám udělat a proč vlastně . Dále nerozumím tomu , proč každý den se dozvím další a další věc co mám doplnit . Dále se chci zeptat , proč když proběhlo ověření na czech pointu , a to mám tedy v pořádku mi pořád nebyla připsána částka za ten czech point .
Vaclav [11:34:36]
Z důvodu nových regulačních opatření, je potřeba aby jste nám zaslala výpis z registru obyvatel neboli ROB
Vaclav [11:35:28]
Co se týče připsaní bonusu, tak toto se dělá jednou za 14 dní, čimž pádem jste v pořadníku. Bonus se připisuje automaticky a ne individuálně.
Vy [11:37:28]
Takže to shrneme poslední věc , která mi chybí je ten výpis ROB jak říkáte , nebo ještě něco ? Já si začínám osobně myslet , že ani nemám šanci do těch 13 dní co mi zbývá do ověření to stihnout vše .
Vy [11:37:58]
A to Vám mám poslat mailem nebo i nahrát do systému ?
Vaclav [11:38:08]
Co se týče toho ověření, tak tento ROB výpis nový druh ověření nařízen Českou Republikou od 1.1.2021
Vaclav [11:38:12]
Zašlete zpátky mailem.
Vy [11:40:50]
Dobře , pokusím se to nějak tedy udělat , protože momentálně jsem v karanténě takže na poštu bohužel nemohu . S tím bonusem to nechápu . Ve středu jsem Vám vše zaslala a od té doby čekám v pořadníku . Já se omlouvám , ale za poslední dny opravdu ničemu nerozumím . Kdybych věděla o všech onformacích hned tak už to mohlo být , takhle se každý den dozvídám novou informaci

Vaclav [11:42:16]
Já to chápu, ale takhle je to stanovené a nemůžeme s tím nic udělat. Co se týče bonusu, tak tento bonus se připisuje najednou více hračům, a dělá to automaticky systém. Nelze Vám ho připsat rúčně.
Vaclav [11:42:40]
Bonus by Vám měl být připsán 1.2.2021
Vaclav [11:42:50]
v 0:00
Vy [11:44:16]
Já chápu , že je to takto stanoveno , tomu rozumím , ale nechápu proč jsem to nevěděla vše hned , když je to platné od 1.1.2021 , jak by píšete ? Chápete ,že si tady každý den s někým dopisujete , Vás to nebaví , mě taky ne to řešit

Vy [11:44:30]
Jj děkuji za odpověď s tím bonusem
Vaclav [11:45:46]
Já toto chápu, ale tyto informace s doověřím přechazí z jiným oddělení a jdou postupně. Já Vás chápu, že kdyby se to řeklo vše najednou tak by to bylo jednodušší ale Já toto neovlivním.
Vy [11:47:26]
Já svým způsobem ani nevím jak teď mám to ROB zjistit popřípadě zajistit ...nevím zda mi s tím poradíte .
Vaclav [11:49:26]
Co se týče tohoto výpisu, tak je zde možnost ho získat přes datovou stránku
Vaclav [11:49:32]
Či přes CzechPoint
Vaclav [11:49:46]
který naleznete na většině českých pošt.
Vy [11:50:12]
Datovou schránku nemám , takže musím na czech point , kde jsem pochopila , že mi to vystaví na počkání , je to tak ?
Vaclav [11:51:18]
Ano.
Vy [11:52:02]
A je to bezplatné ? Nebo budu ještě něco platit
Vaclav [11:52:26]
Na tuto otázku Vám bohužel nemohu odpovědět.
Vy [11:52:54]
Bohužel nemůžete nebo nevíte ?
Vaclav [11:54:10]
Já Vám tyto informace nemohu sdělit, protože se to netýká mé osoby, můžete poslat žádost na info@partypoker.cz kde Vám tuto informací sdělí, ale já nejsem oprávněn Vám tyto informace sdělit.
Vy [11:56:40]
Tak tomu nerozumím vůbec , co je na otázce zda je bezplatné tohle ověření tak důležité , že se nemůže sdělit . Ale to už jsem si asi zvykla za poslední dny .Abych pravdu řekla , kdybych věděla , že to bude takto náročné, tak to asi nikdy nezakladám a raději si počkám na ověření osobně až bude možné .
Vaclav [11:57:50]
Z mé strany takto vše, máte ještě jinou otázku, se kterou Vám mohu pomoci?
Vy [11:59:00]
Asi ne , mějte se