Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od Koni TRus
 pát 5. úno 2021 14:37:24
Zeptej se ich co delaji s oficialnymi dokumentami co im posielas nakolko je to v rozpore s GDPR , ja som z ministerstva financii obdrzel kontakt a budu partypoker oficialne nahlasovat.
  od Anet8888
 pon 8. úno 2021 12:18:04
Pořád nic , ale už mě začínají hodně bavit :-) Posílám si životopis na podporu partypoker :-)
Podotýkám , že kdybych se jim dnes neodhodlala napsat , tak opět nic nevím :-)
Ale nějak ve středu očekávám zprávu o tom , že jsem to nestihla do lhůty :D :D :D
No každopádně zkusím i registraci u PS , uvidíme zda oni budou rychlejší :-)

Vy [11:44:54]
Dobrý den , uplynulo 10 dní od poslání dokumentů Vám na podporu , vypršela mi doba na ověření účtu a pořád od Vás nemám žádnou zprávu. Jsem ráda , že si píšu s Vámi a třeba mi to už vyřešíte nebo řeknete co mám opravdu dělat :-)
Vaclav [11:46:22]
z bezpečnostních důvodů Vás chci poprosit abyste mi napsal Vaše jméno, příjmení, datum narození a uživatelské jméno hráčského účtu
Vy [11:46:56]
.............................................................................................
Vaclav [11:48:07]
Děkuji za ověření.
Vaclav [11:49:10]
Dobrá, podíváme se tedy na to.
Vaclav [11:49:26]
Vidím, že kontrola ROB dokumentu proběhla v pořádku.
Vaclav [11:49:50]
Píše Vám platforma že máte 0 dní k ověření?
Vy [11:49:58]
Ano píše
Vaclav [11:50:38]
Dobrá, dejte mi tedy chvilku.
Vy [11:51:16]
V pořádku
Vaclav [11:55:38]
Dobrá, přeposlali jsme tedy žádost na patřičné oddělení pro dokončení.
Vaclav [11:55:50]
A jakmile bude dokončení hotovo, můžete plně využívat svůj účet.
Vy [11:56:44]
Dobře , očekávat tuhle věc mohu kdy ? :-) Kdy se mi zároveň připíše částka za ověření na czepointu a za ověření ROB
Vaclav [11:58:56]
Co se týče CzechPoint ověření, tak z důvodu ručního ověřovaní, Vám nebyl připsán bonus 200CZK na přelomu února jak jsem Vám sdělil, za což se omlouvám. Ale jakmile bude kompletní ověření hotovo, tyto částky by se měli připsat den po kompletním ověření.
Vy [12:00:34]
Dobře to je výborná zpráva . Pořád , ale nemám odpověď na to , kdy mohu to plné ověření očekávat :-) Přeci jen tohle už tak náročná záležitost asi není .
Vaclav [12:03:48]
Toto potvrzení by mohlo být ještě dnes. Ale protože naše oddělení toto nedělá, nemohu to slíbit.
Vy [12:04:26]
Ale teoreticky nejpozději zítra bych měla mít účet plně aktivní ?
Vaclav [12:05:30]
Já Vám bohužel nemohu přesně sdělit kdy to otevření bude, já jediné co vidím, že ROB proběhla v pořádku a už se čeká jen schválení. Jediné co pro Vás můžu udělat, je že zašleme žádost, jestli je možné pro Vás již otevřít účet.
Vaclav [12:05:48]
Ale může se stát, že ani zítra to ještě nepůjde či je též možné že za několik hodin Vám půjde účet.
Vy [12:06:26]
Tak já se na svůj účet normálně dostanu , jde mi o to abych měla povolené platby ú výběry a další náležitosti
Vaclav [12:08:30]
Ano, já chápu Vaší otázku, ale i přes to Vám musím odpověď že dokud nebudeme mít písemně sděleno z patřičného oddělení, že všechno je "OK" nemohu Vám pro zatím nic slíbit.
Vy [12:09:14]
Takže je možné , že to bude trvat i další týden ?
Vaclav [12:09:44]
To určitě ne, ale může se jednat o prodlevu v dnech.
Vaclav [12:09:48]
2-3 dny
Vy [12:10:28]
Dobře děkuji , snad to tedy co nejdříve už bude v pořádku , když píšete , že už je to jen formalita :-)
Vaclav [12:10:52]
Ano, laicky řečeno, to nejhorší je už za Vámi :)
Vaclav [12:11:00]
Teď už potřebujeme pouze potvrzení.
Vy [12:11:48]
Tak doufejme , že se na patřičném oddělení "pochlapí" a bude to co nejdříve , když už to nemáme v našich rukách :-)
Vaclav [12:12:36]
Přesně tak. Je tedy ještě něco s čím Vám mohu pomoci?
Vy [12:13:20]
Nn děkuji :-)
Vy [12:13:26]
Krásný zbytek dne
Vaclav [12:13:44]
Pěkný den!
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 12:56:06
Václav aspoň nepůsobí, že se na supportu pokerový herny ocitnul omylem a neví, co tam dělá. Až mu budeš ve středu nadávat, že ti zablokovali účet, bude přesně vědět, co ti vadí ;)
  od Anet8888
 pon 8. úno 2021 13:20:15
V tom máš naprostou pravdu Peťo :grinning:

Maruška je vrchol, vždy když ji vidím, že se připojila do chatu tak už rovnou píši, že chci někoho jiného :-) když na mě vyjde english, tak píšu ze chci kohokoliv jen ne Marusku :grinning:
  od Koni TRus
 pon 8. úno 2021 15:12:26
Anet8888 píše:
pon 8. úno 2021 13:20:15
V tom máš naprostou pravdu Peťo :grinning:

Maruška je vrchol, vždy když ji vidím, že se připojila do chatu tak už rovnou píši, že chci někoho jiného :-) když na mě vyjde english, tak píšu ze chci kohokoliv jen ne Marusku :grinning:
na co ti je ucet kdyzpak nevyberes z herni penize ? nevyplaci vubec
  od PetaMexiko
 pon 8. úno 2021 17:04:03
Koni TRus píše:
pon 8. úno 2021 15:12:26
na co ti je ucet kdyzpak nevyberes z herni penize ? nevyplaci vubec
Na VISU vyplácí spolehlivě a i ty ostatní metody jsou podle mě otázka času. Že máš ty jako Slovák specifický problémy s ověřením nerovná se "ponziho schéma" nebo "nevyplácí vůbec".
  od Koni TRus
 pon 8. úno 2021 18:13:21
PetaMexiko píše:
pon 8. úno 2021 17:04:03
Koni TRus píše:
pon 8. úno 2021 15:12:26
na co ti je ucet kdyzpak nevyberes z herni penize ? nevyplaci vubec
Na VISU vyplácí spolehlivě a i ty ostatní metody jsou podle mě otázka času. Že máš ty jako Slovák specifický problémy s ověřením nerovná se "ponziho schéma" nebo "nevyplácí vůbec".
skoda ze sa nevenujete tomu aby ste ochranili hracov , za posledne 2 mesiace sa tu o PP popisalo tolik ze tato herna nema co hladat v CR a mat 5 z 5 hodnoceni , za pol roka tu bude 100x podobnych pripadu a vy sa budete jenom divit a odpovedat blablalbla nic konkretniho seriozniho . s tym ze som Slovak ot nema nic spolocneho mam vsetky doklady ok a som akceptovany na kazdej herne v CR tympadem ale se nechci ucastnit scamu a ponzi schema na partypoker.cz v 21 stoleti mi toto nepripada akceptovatelne a uz tam mel klopat niiekto z uradu na ich dvere co to vlastne ma znamenat a ne resit to s nejakou vymyslenou Marii zo Sci-fi serialu
  od Anet8888
 úte 9. úno 2021 14:31:48
Dnes pro jistotu Maruška mi pošle mailik že můj problém byl přeposlán na patřične oddělení a ze mi Maruška dá vědět. Už jsem klidná :grinning:
Ten účet prostě nepojede :grinning::grinning::grinning:
  od Anet8888
 stř 10. úno 2021 7:16:06
Peťa Mexiko, tak jsi měl samozřejmě pravdu. ÚČET ZABLOKOVÁN. Tohle už se ani nedá komentovat a přijde mi to vtipné...

Už se opravdu těším na ten chat, který si uziju. Každopádně nevím co si o tom už myslet, ale Partypoker a jeho podpora si normálně dělá z lidí srandu...

20 dní s nima řeším ověření účtu, vše jim dodám v nejkratším možném termínu a nic z toho co mi napsali, tvrdili, nebyla pravda...

Takhle se asi provozovatel nemá chovat a pomoc nikde...
  od Anet8888
 stř 10. úno 2021 14:05:07
Tak sdilet tu komunikaci s panem Václavem nemá smysl. Podpora Partypokru lze ( ano nestydím se to takhle nazvat, protože to tak je) a je naprosto k ničemu... Pokud se tu najde někdo, kdo by mi chtěl pomocí a řešit to třeba za mne přes tu podporu, byla bych jen ráda, me už nenapadá, jak to udělat, když mě pokaždé odpoví že to přeposílá na patricne oddělení a mám čekat 72 hodin, doba uplyne tak vytasi jiný problémek... Jednou je chyba u nich, jednou v legislativě, jednou u mě protože se jim nelíbí moje vlasy (asi vypadám mladší na fotce), pak zase chyba u nich, pak zase legislativa a pořád dokola...
Bohužel zatím nemohu napsat nic kladného na PP a když vidím ostatní vlákna, tak nedokážu pochopit, že se jich někdo zástava...
  od ja_poker
 stř 10. úno 2021 14:25:47
Anet8888 píše:
stř 10. úno 2021 14:05:07
Bohužel zatím nemohu napsat nic kladného na PP a když vidím ostatní vlákna, tak nedokážu pochopit, že se jich někdo zástava...
Ja nedokazu pochopit, kdyz znas i ostatni vlakna, proc tam chces porad hrat a nejdes na Stary? :D A pak jeste pripadne resit neco podobneho pri cashoutu :D
  od wangaonee
 čtv 11. úno 2021 14:18:20
ahojte.
ja jsem zoufaly z ověřovacího procesu a ověření identity.
ja jsem svk občan ale doklady a verifikaci mam naprosto v pořádku a 30 dni mi porad dookola odmítají verifikovat účet. přej mam spatný datum narozeni v aplikaci PP.

jasne ze nemam, uz jsem to asi 3x vše ze screenshotem posílal.
Porad dokola dostavám od nich ty sami robotizované mejly, a na live chatu nejvíc " předám to na patřičné odděleni" a ty vas budu kontaktovat..

samozřejmě žádný mejl pak nedostanu, a cely proces dokola.

absolutně otřesné, horši support jsem ještě nezažil.

tímto postom chci jenom poukázat na to ze vic lidi má podobny problém evidentně.
není to kompletní, hlavně ta poslední část, kdy ja úplně frustrovaný chci odpovědi, tak pani mne zablokuje konverzaci supportu na 14 dni :(.
nikdy víc, snád jiný nový hráci budou mít víc úspěchu z verifikací.

"
Vy [13:50:48]
ano
Vy [13:50:56]
ale vy to delate 30 dni
Vy [13:51:04]
a porad mi posilate automatizovane mejly
Marie [13:51:08]
to že jst si neověřil v rámci 30 ti denní lhůty účet není náš problém
Vy [13:51:12]
posilate urgence "na jine oddeleni"
Vy [13:51:18]
a mne se do ted nikto neozval
Vy [13:51:22]
z vaseho "jineho oddeleni"
Marie [13:51:24]
jste mnoho krát informován co a jak potřebujeme
Vy [13:51:36]
3x jsem pssal
Vy [13:51:40]
ze muj rok narozeni je v pohode
Marie [13:51:42]
ano Vaše právo je odejét za konkurencí
Vy [13:51:46]
vy jste mne psala 3x
Marie [13:51:48]
dále
Vy [13:51:50]
ze to mam porad zmenit
Marie [13:51:56]
informaci podanou máte
Marie [13:52:19]
a to mnoho krát
Vy [13:52:32]
ano
Vy [13:52:36]
a presne co ste po mne chteli
Vy [13:52:40]
jsem udelal
Vy [13:52:46]
a pak znovu to same dookola
Marie [13:52:56]
a k tomu Vás chci informovat že nějaké fory nás nebudou poučovat o tom jak se busde pracovat dle zákona o hazardních hrách
Vy [13:53:08]
to ne
Vy [13:53:16]
ale fora nam ukazuji vas pristup
Marie [13:53:19]
jste zablokován za 14 dní konverzace za neslušné jednání a urážku podpory
Marie [13:53:24]
přeji hezký den
Operátor Marie opustil chat.
Chat byl ukončen.
  od CzCall3BetCz
 čtv 11. úno 2021 15:11:15
jsem svk občan ale doklady a verifikaci mam naprosto v pořádku
Takže máš přechodný, nebo trvalý pobyt v ČR a české doklady OP?

PS: Mária je extrém, ta když vyskočí v chatu tak to rychle radši vypnout , protože to je stejně zabytí čas :grin:
  od wangaonee
 čtv 11. úno 2021 16:16:48
Já mam TP v CR, pas a povoleni k TP. občanku ještě svk, zatim nemam obacnstvi. ale na občance mam TP v CR.. nevím, ja věřím ze doklady jsou úplně v poho. kašlu na to. ja jsem tam chtěl hlavně pro kvalifikace na live turnaje a partnerství z Kings casinem.

na starsech mne taky štve ta nemožnost přihlášeni do turnaje před 50%garanci. tak jsem chtěl proste zkusit PP..
  od Anet8888
 sob 13. úno 2021 13:52:11
Tak jsem 3 dny byla v klidu , účet pořád zablokován a dnes mi to nedalo připojit se na chat :-)

Tohle je výsledek :grin:

Operátor Vaclav se připojil do chatu.
Vaclav [13:37:11]
Dobrý den, s čím Vám mohu pomoci?
Vy [13:37:49]
Dobrý den :-) chtěla bych se zeptat co je nového s mým požadavkem ? Účet pořád zablokován , vše máte poslané , důvody nevím žádné .
Vaclav [13:38:21]
z bezpečnostních důvodů Vás chci poprosit abyste mi napsal Vaše jméno, příjmení, datum narození a uživatelské jméno hráčského účtu
Vy [13:38:47]
Aneta -------------
Vaclav [13:39:19]
Děkuji za ověření.
Vaclav [13:39:33]
Bohužel, Váš účet je zablokován a již nepůjde otevřít.
Vy [13:39:43]
Důvod ?
Vaclav [13:39:45]
Můžete si založit nový účet a zkusit dokončit verifikaci tam.
Vaclav [13:40:21]
Váš účet je dokončen z důvodu nedokončené verifikace.
Vaclav [13:40:29]
ukončen*
Vy [13:41:13]
Vy jste mi tvrdil , že mi účet do dokončeni veritifikace sám prodloužíte . Tohle už mi opravdu přijde vtipné , abych celé tohle martirium absolvovala znovu ?
Vaclav [13:42:43]
Aby jsme se vrátili k předchozí komunikaci, bylo Vám sděleno že se Vám pokusím pomoci. Bohužel, Regulátor České Republiky zamítl Vaší žádost a Váš účet byl ukončen.
Vaclav [13:42:53]
Můžete si založit nový účet a provést verifikaci tam.
Vy [13:43:54]
Proč by mi regulátor zamítl moje žádost ? Vy sám jste mi napsal , že už to vše prošlo , že se čeká jen na VAŠE oddělení :-)
Vaclav [13:44:37]
Bylo Vám sdělen důvod proč Váš účet byl ukončen. Nemusíme Vám přesně sdělit z jakých důvodu.
Vaclav [13:44:49]
Máte možnost si založit účet znovu.
Vy [13:45:35]
A znovu měsíc absolvovat tohle ? Protože už měsíc komunikace s Vámi a ověřováním probíhá .
Vy [13:47:07]
Když byla zamítnuta moje žádost jak mi tvrdíte , proč bych si měla zakládat účet znovu , když je to jak vy mi tvrdíte zamítnuto ? Tohle nechápu .
Vaclav [13:47:39]
Bohužel, nic více Vám k tomu neřeknu.
Vy [13:48:03]
Tak to mockrát děkuji za pomoc
Vaclav [13:49:25]
Není za co, přeji pěkný den!
Operátor Vaclav opustil chat.
Chat byl ukončen.

Jako opravdu tohle myslí vážně ? Jim to ani nepřijde blbý ? Vždyť tohle není normální ...

Opravdu vážně někoho prosím o pomoc :sob::wink:
  od PetaMexiko
 sob 13. úno 2021 14:13:21
Z bezpečnostních důvodů jsem smazal tvé osobní údaje, i když tvůj účet asi nebude chtít nikdo ukrást, člověk nikdy neví.
Jinak, je to šílený, že nedokážou říct, kde přesně je problém, ale Václav s tím holt nic neudělá. Každopádně lejstro z úřadu potvrzený máš, tak si klidně můžeš zkusit založit nový účet a poslat jim to znova (jestli tam teda není nějaký limit, jak staré můžeš použít, to teď ani nevím). Nic za to nedáš a můžeš dostat aspoň zpátky ty peníze, co jsi za ta ověřování zaplatila. I když upřímě, kdybych si měl tipnout pravděpodobnost, že se to povede, tak by to asi nebylo víc než 20 procent, protože pokud to neprošlo přes nějaké to ověření přes státní rejstříky teď, tak se na tom asi nic nezmění :(
  od Anet8888
 sob 13. úno 2021 14:18:36
Děkuji Peťo, všimla jsem si toho a chtěla to upravit a pak jsem si všimla že už je to uděláno...

No ja spíše nechápu, jednou tvrdi že to prošlo, pak že to neprošlo... Odpověď žádná... A nechápu proč mě nabízí znovu založit účet, když mě to regulátor nepovolí, to mě nejde do hlavy... Jako zkusím to, i když šance tomu nedávám... I když asi nejvíce mě vytáčí ta podpora... To je opravdu strašná komunikace...
  od Arf
 sob 13. úno 2021 14:46:38
Anet8888 píše:
sob 13. úno 2021 14:18:36
A nechápu proč mě nabízí znovu založit účet, když mě to regulátor nepovolí
Důvod můžeš najít tady:

Vy [13:43:54]
Proč by mi regulátor zamítl moje žádost ? Vy sám jste mi napsal , že už to vše prošlo , že se čeká jen na VAŠE oddělení
Vaclav [13:44:37]
Bylo Vám sdělen důvod proč Váš účet byl ukončen. Nemusíme Vám přesně sdělit z jakých důvodu.

Když jsi mu vyvrátila argument o zamítnutí ze strany regulátora, měl na výběr ze dvou možností. Ukončit jejich vodopád lží, připustit svoji chybu a omluvit se ti, a nebo tě arogantně umlčet. Rozhodl se pro to druhé, protože žije v přesvědčení, že se nikomu za své chyby nemusí zodpovídat. Otázkou je, kdo nastavil takový systém, který umožnil zákaznické podpoře svévolně se pasovat do role tyrana, který se nikdy nemýlí, tudíž všichni ostatní jsou si něčím viní.

Skutečnost, že ti radí, ať to zkusíš znovu, naznačuje, že chyba není na straně regulátora, což on v podstatě přiznal v předchozí komunikaci ( na kterou ses tady odvolávala).

Edit : Když už sis s tím dala takovou práci, měla bys to zkusit ještě jednou, jak tě Václav vyzval. Už s nimi nic neřeš, k ničemu to nevede. Pošli dokumenty, nic víc, nic míň.
  od Anet8888
 pon 15. úno 2021 17:37:38
Neuvěřitelné se stalo skutečnosti...

V neděli jsem si založila nový účet a ještě odpoledne plně ověřen, dnes dokonce připsán bonus za ověření...

Takže shrnutí, neschopná ale totálně neschopná podpora, která k tomu ještě lze svým klientům...

No teď doufám že i výběry proběhnou bez problémů...