Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od Anet8888
 pát 29. led 2021 12:50:38
Tak dnes jsem jim vše odeslala, samozřejmě jsem se ještě chtěla přes support zeptat zda je to opravdu vše ( výpis z ROB stal 100 korun, ani na poště nevěděli co vlastně po nich chci, hlavně že všude vidím a čtu, že je to bezplatné, ale už mě v dnešní době nic nepřekvapí) .

No na supportu jsem narazila na chytrou a vždy informovanou Marii, která mi napsala, že toto ověření trvá podstatně delší dobu a že prozatím je to vše co potřebuji. Slovo prozatím zmiňují schválně, protože jsem vážně zvědava co ještě budou chtít :-)

Zatím si, ale všímám, že s tím máme problém jen my ženské pohlaví :-D nějaká diskriminace :-)

Každopádně ještě Edit, v "ROB" jsem samozřejmě měla vše správně, nic se tam nezměnilo...
  od CzCall3BetCz
 sob 30. led 2021 14:10:09
Jak dlouho vám trvalo po odeslaní dokumentu potvrzení, že je vše OK?
Nebo přišel vám nějaký aspoň potvrzovací e-mail, že dokumenty obdrželi?
  od Anet8888
 ned 31. led 2021 10:27:59
Tak dokumenty mají od pátku od rána, doteď nic, jen mi došel email, že 7 pracovních dní, což si myslím, že už není normální a nevím jak už to urychlit...

Každopádně jsem zvědava, dnes o půlnoci mi Václav tvrdil, že mi připisi za to ověření na Czech pointu, pokud neudělají ani to, tak už vážně nevím s kým a jak komunikovat...
  od bnasp2
 ned 31. led 2021 12:41:22
Anet8888 píše:
ned 31. led 2021 10:27:59
tak už vážně nevím s kým a jak komunikovat...
Napiš svému poslanci. A poděkuj za skvělý hazardní zákon, který nás krásně chrání před konkurencí.
A taky před nepoctivci (viz kauza maxitip, kde už to bude pomalu rok co přestali řádně vyplácet, a odpověď zodpovědných úředníku je v podstatě taková, že s tím nepočítali a vlastně neví co by měli dělat).
  od CzCall3BetCz
 ned 31. led 2021 13:18:17
Každopádně jsem zvědava, dnes o půlnoci mi Václav tvrdil, že mi připisi za to ověření na Czech pointu, pokud neudělají ani to, tak už vážně nevím s kým a jak komunikovat...
Taky jsem jim nahrál přes klienta všechno co bylo potřeba a zatím nic nevím...Neměl by jsem mít žádný problém a stejně pořád nic nevím. Na support asi psát nemá cenu, když vidím jak to řeší, takže ještě počkám :grin:
  od Anet8888
 ned 31. led 2021 14:53:30
Tak jsem to nevydržela a proběhla komunikace se supportem :-D teď toho lituji :-)

Účet bych měla mít aktivní až za 7 pracovních dní, poté zároveň připsána i částka za ten výpis z ROB.

Za ověření totožnosti prý dnes v noci.

Každopádně jsem opravdu zvědavá v jaké rychlosti to zvládnou, nějak to prostě ve mě tady tahle komunikace zanechává všelijaké pocity...
  od Anet8888
 pon 1. úno 2021 12:18:50
Tak myslím si, že o partypoker a celkově podpoře si myslím svoje.

Samozřejmě že mě dnes v noci nic za ověření na Czech pointu nedorazilo, takže buď si ze mě ta podpora dělá srandu, což si říkám možné je a nebo neví vůbec nic, taky to možné je...

Samozřejmě, že mi dnes napsali, že mi to připisi až po plném ověření účtu a že mi nikdo níc takového netvrdil, když jsem jím poslal kopie naší předchozí komunikace, tak chat ukončen :grin:

Už nemám slov :nauseated_face::sob:

Já takhle makat v práci jako makaji oni, tak koncim :thumbsdown:
  od Koni TRus
 pon 1. úno 2021 13:08:15
ja sem radsi prosel na nelicencovanu hernu je ich milion partypoker by meli odebrat licenci za to co delaji s dokumentama.
  od PetaMexiko
 úte 2. úno 2021 11:37:39
dobrý, mně už se z tohohle vlákna v noci zdálo, že po mě ty dokumenty začali chtít taky, tak jsem se ráno zkusil přihlásit a nešlo to, ale to byla naštěstí jen nějaká odstávka serveru :)
  od Anet8888
 úte 2. úno 2021 13:00:39
No me se takové štěstí nestane, že bych ho měla už plně ověřen :grin:
Nějak pořád čekám, co po mě ještě budou chtít, nebo co jim ještě vadí. Ale už se nerozciluju, nemá to cenu, když to stejne nejde vůbec nijak ovlivnit.

Otázka na CZCall : kdy jsi to posílal? Já třeba to ověření ROB nenahraval do klienta, ale jen posílala na mail, došel mi i potvrzovací mail o 7dnech na ověření, tak by mě zajimalo, jak dlouho to trvalo celé tobě :grinning:

Peťo ty jsi šťastný muž, tobě se to nestane :grinning: nech si příště zdát o něčem jiném.

Jinak to vlákno jsem zakládala spíše kvůli pomocí, ne kvůli memu každodennímu stezovani :sob::grinning:
  od CzCall3BetCz
 úte 2. úno 2021 15:09:33
Otázka na CZCall : kdy jsi to posílal? Já třeba to ověření ROB nenahraval do klienta, ale jen posílala na mail, došel mi i potvrzovací mail o 7dnech na ověření, tak by mě zajimalo, jak dlouho to trvalo celé tobě :grinning:
Nahrál jsem to přes klienta v sobotu 30.1 odpoledne. V pondělí pak přišel e-mail, že jim mám ještě jednou poslat dokument na ověření totožnosti, protože nebylo dobře vidět razítka a podpis. Tak jsem jim to v pondělí odpoledne naskenoval a dnes mi přišel e-mail
, že je učet ověřen. Těch 200kč by mi měli ještě připsat na účet, ale to už nějak moc neřeším. :grin:
  od Anet8888
 úte 2. úno 2021 15:17:02
A u tebe se to týkalo toho Registru obyvatel? Jako já to nahraju dříve jak ty a stejně nic :thinking:

To už opravdu nevím co mám pro to udělat, každopádně tobě gratuluji :grin:
  od CzCall3BetCz
 úte 2. úno 2021 15:30:37
A u tebe se to týkalo toho Registru obyvatel? Jako já to nahraju dříve jak ty a stejně nic :thinking:
Ne, žádný ROB nikdo po mě nechtěl. Já jim poslal jenom ten dokument z CzechPointu.

Jinak dík teda :grin:
  od CzCall3BetCz
 stř 3. úno 2021 16:54:02
Všechno proběhlo jak mělo. :thumbsup:
Přílohy
Bez názvu.png
  od Anet8888
 stř 3. úno 2021 18:03:03
Gratuluji, já už se rozloučila s tím, že to bude aktivní, protože ta komunikace se supportem je trapná... Nic horšího jsem nezažila, pořád odpověď je to na jiném oddělení, my s tím nic neuděláme, musíte čekat... Jak dlouho? Dokud nedostaneme odpověď... Trapas... Odpověď ve stylu čekejte na email ne úžasná, místo toho aby to řešili :cry::grin:
  od alkaatch
 stř 3. úno 2021 18:32:19
Dokud nedostaneme odpověď...
Oni pravděpodobně nečekají na odpověď někoho z firmy. Ten státní systém jim z nějakého důvodu nenechá založit ti konto a řeší se proč. Všechny ty rejstříky ROV, ROB jsou spravované státem a Party do nich nemá přístup ani žádnou možnost to nějak ovlivnit, jinak než že někam pošlou dotaz co s tím a čekají...
  od Anet8888
 čtv 4. úno 2021 12:44:46
Jj je mi to jasné, že to tak je... Nejhorší je, že nikde žádnej problém nemám a svým způsobem už mají jen 2 dny, takhle opravdu můžeš čekat donekonečna...

Chápu, že to mají těžké tu komunikaci, ale opravdu bych čekala lepší komunikaci z té jejich podpory...
  od Anet8888
 pát 5. úno 2021 12:03:09
Tak dnes tomu paní Marie nasadila korunu, když mi napsala, že to ani není časově omezeno. Na moji otázku, že mi bylo tvrzení, že 7 dní, tak jsem ji položil otázku zda to může být i rok, tak odpověděla tím že ukončila chat... No vypadá to, že zkusim PS, protože tohle vážně nemá cenu