od truehanz
čtv 16. črc 2020 1:10:45
čtv 16. črc 2020 1:10:45
Téma zakládám, abych zjistil vaše zkušenosti s apk pro android.
Padá vám nebo jede v pohodě? Mně se stává, že při hře aplikace přestane odpovídat. A mám bohužel peníze ve hře. Zkoušel jsem na dvou telefonech a pořád to samé. Během pár hodin hraní spadne třeba třikrát. Žádal jsem o refundaci ale bohužel mám smůlu. Nevím, zda jim chybí lepší kontrolní mechanismy nebo je to jen arogancí k zákazníkům, viz odpověď ze supportu:
"Dobrý den,
hra s ID 23098368 byla v pořádku dohrána. K pádu aplikace může dojít v případě ztráty internetového připojení (byť chvilkové a nepostřehnutelné), případně přetížení Vašeho telefonu. Za technické potíže na straně uživatele nezodpovídáme.
S pozdravem
Milan Bouchal
Specialista Zákaznického centra"
Samozřejmě mě zajímalo, zda je to konečné řešení situace a odpověď:
"Dobrý den,
ano, danou hru jsme prověřili a z naší strany nedošlo k žádné technické závadě. Ostatní hráči v pořádku dohráli. Pokud se tato záležitost opakuje, doporučujeme Vám hrát na jiném zařízení.
S pozdravem
Milan Bouchal
Specialista Zákaznického centra"
Za mě aplikaci nedoporučuji. Když si představím, že bych hrál o větší peníz, tohle se stalo a oni měli tak laxní přístup tak bych byl hodně nasranej, ostatně kdo ne...
Domrskám to tam a končím se Synotem. Je spousta lepších voleb.
PS: Možná bude lepší při problémech napsat přímo Valentovi na jeho FCB a trošku mu to tam zaspamovat
Děkuji za vaše reakce
Padá vám nebo jede v pohodě? Mně se stává, že při hře aplikace přestane odpovídat. A mám bohužel peníze ve hře. Zkoušel jsem na dvou telefonech a pořád to samé. Během pár hodin hraní spadne třeba třikrát. Žádal jsem o refundaci ale bohužel mám smůlu. Nevím, zda jim chybí lepší kontrolní mechanismy nebo je to jen arogancí k zákazníkům, viz odpověď ze supportu:
"Dobrý den,
hra s ID 23098368 byla v pořádku dohrána. K pádu aplikace může dojít v případě ztráty internetového připojení (byť chvilkové a nepostřehnutelné), případně přetížení Vašeho telefonu. Za technické potíže na straně uživatele nezodpovídáme.
S pozdravem
Milan Bouchal
Specialista Zákaznického centra"
Samozřejmě mě zajímalo, zda je to konečné řešení situace a odpověď:
"Dobrý den,
ano, danou hru jsme prověřili a z naší strany nedošlo k žádné technické závadě. Ostatní hráči v pořádku dohráli. Pokud se tato záležitost opakuje, doporučujeme Vám hrát na jiném zařízení.
S pozdravem
Milan Bouchal
Specialista Zákaznického centra"
Za mě aplikaci nedoporučuji. Když si představím, že bych hrál o větší peníz, tohle se stalo a oni měli tak laxní přístup tak bych byl hodně nasranej, ostatně kdo ne...
Domrskám to tam a končím se Synotem. Je spousta lepších voleb.
PS: Možná bude lepší při problémech napsat přímo Valentovi na jeho FCB a trošku mu to tam zaspamovat

Děkuji za vaše reakce