Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od PetaMexiko
 pát 1. led 2021 14:40:10
Já teď přes VISU (ČSOB) v pohodě vložil na zkoušku. Ty výběry převodem odstranili než vyřeší ten problém, bych si tipnul, který ale není přímo u nich, ale na straně toho, kdo jim zpracovává platby. Taky bych si tipnul, že vzniknul tím, že tu v prosinci začaly banky najíždět na nová pravidla a někde si něco nesedlo mezi některými bankami a tímhle operátorem. To, že první paní na podpoře banky říká, že u nich není žádný problém, ještě neznamená, že není. Minule mi to taky tvrdila a teprve, když jsem ji pořádně vysvětlil o co jde, tak mě přepojila někam dál, kde už o tom tak jednoznačně přesvědční nebyli.
  od Koni TRus
 pát 1. led 2021 15:18:41
Myslim ze p. Maria ma vo vsem jasno hodiny jak dny whatever ........ oficialny support partypoker , davam dole kloboucek ale resit s nima nejake veci je jak u Azteku..
Přílohy
vvv.jpg
  od Honza25
 pát 1. led 2021 21:04:21
PP má výběry v pohodě, vcelku rychlé jako konkurence. Ted jsem se vratil do CR a normalne jsem se na PP.cz prihlasil a nikde mi nic nepsali, abych vyplnil neco kvuli tomu rejstriku osob co nemuzou hrat, je to normalni nebo to mam nekde hledat?
  od alkaatch
 pát 1. led 2021 21:18:54
Nemusíš nic řešit pokud to po tobě nechtějí, většina lidí to bude mít ok. Myslím, že doplňovat info se bude hlavně u lidí, kteří mají bydliště v ČR, ale nemají české doklady.
  od otis77
 sob 2. led 2021 0:01:01
PetaMexiko píše:
pát 1. led 2021 14:40:10
Já teď přes VISU (ČSOB) v pohodě vložil na zkoušku. Ty výběry převodem odstranili než vyřeší ten problém, bych si tipnul, který ale není přímo u nich, ale na straně toho, kdo jim zpracovává platby. Taky bych si tipnul, že vzniknul tím, že tu v prosinci začaly banky najíždět na nová pravidla a někde si něco nesedlo mezi některými bankami a tímhle operátorem. To, že první paní na podpoře banky říká, že u nich není žádný problém, ještě neznamená, že není. Minule mi to taky tvrdila a teprve, když jsem ji pořádně vysvětlil o co jde, tak mě přepojila někam dál, kde už o tom tak jednoznačně přesvědční nebyli.
No on je problém asi se společností worldpay co se týče výběru převodem asi ale mohli by to klientům říct. A co se týče tý banky tak paní na telefonu to předala dál a ty mě až pak informovali že nikde u nich problém není co se týče výběru. Mám i email od nich. Takže si myslím že u banky asi problém opravdu nebude ale někde na půl cesty asi což je společnost worldpay.
  od Arf
 sob 2. led 2021 8:26:08
Honza25 píše:
pát 1. led 2021 21:04:21
PP má výběry v pohodě, vcelku rychlé jako konkurence. Ted jsem se vratil do CR a normalne jsem se na PP.cz prihlasil a nikde mi nic nepsali, abych vyplnil neco kvuli tomu rejstriku osob co nemuzou hrat, je to normalni nebo to mam nekde hledat?
Jaké metody výběru používáš?
  od Joey322
 stř 6. led 2021 11:01:24
Ahoj borci, nechci si pročítat celé fórum tak se zeptám tady...Vyřešil někdo nějak problém s hand history? Dá se to nějak ukládat a analyzovat jinak než, že si to nahraju z replayeru na video?
  od PetaMexiko
 stř 6. led 2021 11:21:31
Joey322 píše:
stř 6. led 2021 11:01:24
Ahoj borci, nechci si pročítat celé fórum tak se zeptám tady...Vyřešil někdo nějak problém s hand history? Dá se to nějak ukládat a analyzovat jinak než, že si to nahraju z replayeru na video?
zatím ne, stále se čeká, až v CZ zprovozní nástroj MyGame, ze kterého půjde HH vytáhnout i přímo v něm analyzovat
  od alkaatch
 stř 6. led 2021 12:00:31
Ono je to totiž technicky hotové už dost dlouho, mají to nasazené a nachystané. Ale zaseklo se to spíš na nějakých legislativních/manažerských věcech (nevím přesně). Byl teď strašněj mazec kvůli tomu ROV jak u heren, tak u MF, ale doufal jsem, že to třeba pojede současně s ROV. Žádné nové info nemám bohužel.
  od Joey322
 stř 6. led 2021 12:10:00
Díky za odpovědi, tak snad se nám to už brzo zprovozní :-) Jinak používáte PartyCaption? Jde mi jen o to, že si chci zaplatit licenci a nevidim License ID a píše to, že to funguje jen s anglickou verzí klienta, ale přitom když to zkoušim ve free verzi na micro stakes tak to funguje...
  od alkaatch
 stř 6. led 2021 12:29:54
PartyCaption používám hodně a můžu jen doporučit, jsou na to na PA i nějaké návody. Klienta ale mám v ENG, i CZ klient se dá nainstalovat v angličtině. v CZ verzi jsem to nezkoušel.
  od Joey322
 stř 6. led 2021 13:57:23
alkaatch píše:
stř 6. led 2021 12:29:54
PartyCaption používám hodně a můžu jen doporučit, jsou na to na PA i nějaké návody. Klienta ale mám v ENG, i CZ klient se dá nainstalovat v angličtině. v CZ verzi jsem to nezkoušel.
Díky za rychlou zpětnou vazbu, už jsem to vyřešil :-)
  od Arf
 čtv 7. led 2021 16:06:44
Nekompetentnost jednoho z členů týmu zákaznické podpory mi brání ve výběru prostředků. Nabízí se možnost, jak v PP kontaktovat někoho jiného?
  od PetaMexiko
 pát 8. led 2021 12:21:28
Když vyprší platnost z toho důvodu, že jsi ji nemohl použít - měl jsi dvě do konkrétního turnaje, ale stačila ti jen jedna - dávají většinou (nebo aspoň u mě to tak vždycky bylo) univerzální vstupenku ve stejné hodnotě. Když je omezená termínem a nevyužiješ ji, tak o ni přijdeš skoro určitě, ale to jsem nezkoušel.
  od Arf
 pát 8. led 2021 14:57:26
Z této herny se mi už od 20. prosince nedaří provést úspěšný výběr peněz. Trable s výběrem přes bankovní účet už ani nemá smysl popisovat. Navíc už výběr na účet ani nenabízí.

Řídil jsem se jejich doporučením a zvolil jinou platební metodu, konkrétně Skrill. Emailem mi potvrdili vklad i ověření platebního nástroje. Výběr prostředků na Skrill ovšem stále nebyl možný. Klient PP po mně dál žádá vklad a ověření. Na email mi neodpověděli. Další den mi na chatu potvrdili, že opravdu došlo ke vkladu a k ověření Skrillu. Ale problém byl podle nich na mojí straně a poradili mi, že před výběrem prostředků přes Skrill mám restartovat PC, vyčistit cookies a vyměnit internetový prohlížeč. Podpora si nenechala nic vysvětlit a tento postup opakovala jako kolovrátek. Pro jistotu jsem nahrál klienta na jiné zařízení, ale problém samozřejmě nezmizel.
Další den mě po údajném ověření mého případu požádali, abych znovu provedl malý vklad přes Skrill a poté budu moci požádat o výběr. Provedl jsem další vklad a vybírat stále nejde.
Další postup mohu předpovědět. Ignorování emailu, na chatu doporučení, "vložit další peníze, restartovat PC, vyměnit prohlížeč".
V PartyPokeru zkrátka milují vklady, vyzývají k dalším vkladům, zatímco výběry blokují.
  od baletka1991
 úte 12. led 2021 12:26:59
Nové PROMO:

Náš operátor se Vám bude ihned věnovat.
Vítejte v Live podpoře partypoker!
Operátor Marie se připojil do chatu.
Marie [12:20:14]
Dobrý den
Marie [12:20:20]
s čím Vám mohu pomoci
Vy [12:20:21]
Dobrý den, v rámci New Years rush jsem získal 5 dolarů spin ticket
Vy [12:20:40]
avšak v cz ho nemůžu uplatnit
Vy [12:20:44]
co s tím?
Marie [12:21:18]
lituji
Marie [12:21:32]
jsou tickety ve stavu active a inactive
Marie [12:21:44]
inactive - musíte vyčkat na vhodný turnaj
Marie [12:21:48]
až bude vypsán
Vy [12:21:52]
ale v cz nejsou
Vy [12:21:56]
a nemohou být
Vy [12:22:02]
v rámci legislaviti
Marie [12:22:14]
ano rozumím
Vy [12:22:18]
legislativi
Marie [12:22:18]
ale lituji
Marie [12:22:32]
nemůžeme nějakým způsobem kompenzovat
Marie [12:22:38]
právě
Vy [12:23:00]
v minulosti se tyto peníze připisovali v turney money. takže v tomto promu i když něco zíksám tak je mi to k ničemu? děkuji moc
Marie [12:23:14]
nevím jak je to v minulosti
Marie [12:23:20]
bnyní je to stejný
Marie [12:23:26]
nemůžeme Vás kompensovat
Marie [12:23:28]
lituji
Marie [12:23:48]
v rámci legislativy
Marie [12:24:00]
když něco získáte tak to bude na Vašem účtu
Marie [12:24:14]
tohle je mimo českou legislativu
Vy [12:24:30]
no ale nelze to využít, tak je to asi chyba a mělo by se to napravit ne?
  od bublifuksuk
 úte 12. led 2021 13:09:36
Mam take problem s vyberem - hazi mi to neustale hlasku : "" Regulations require you to withdraw funds to a verified instrument last used for deposit. If you would like to withdraw using this payment option, you need to make a deposit with it first."

coz samozrejme mam (provedeny vklad stejnou metodou jako chci vybirat
vim jeste o jednom cloveku co ma podobny problem, bohuzel podpora je uplne mimo

ma jeste nekdo stejny problem ? doporuceni jak to resit ? na emailu i na live chatu je jen nejaky vaclav (uplne mimo)
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54