Casino-Arena | Bet-Arena | Fight-Live | Play-Arena
Informace o herně najdete zde: http://www.pokerarena.cz/party-poker.html

Moderátoři: kacvo, T-fon, gloobus

  od iceblast56
 úte 12. led 2021 14:25:00
baletka1991 píše:
úte 12. led 2021 12:26:59
Nové PROMO

Hele psal jsem jim uz vcera ve stejnem duchu a dneska mi odpovedeli ze prevedou spin tickety na klasicky tournament dolary. Nicmene to ma nejakej nesmyslnej delay, ticket co jsem ziskal v pondeli rano se mi az dneska ukazal v T USD a z dnesni promo karty (opet spin ticket) se mi zatim ani po X hodinach nic nezobrazilo, nicmene v klientu vidim v overview toho proma, ze uz sem tickety dostal dva.... Takze u me klidne neco jako 24h delay
  od Arf
 úte 12. led 2021 14:58:04
bublifuksuk píše:
úte 12. led 2021 13:09:36
Mam take problem s vyberem - hazi mi to neustale hlasku : "" Regulations require you to withdraw funds to a verified instrument last used for deposit. If you would like to withdraw using this payment option, you need to make a deposit with it first."

coz samozrejme mam (provedeny vklad stejnou metodou jako chci vybirat
vim jeste o jednom cloveku co ma podobny problem, bohuzel podpora je uplne mimo

ma jeste nekdo stejny problem ? doporuceni jak to resit ? na emailu i na live chatu je jen nejaky vaclav (uplne mimo)
Pokud ti Václav přijde úplně mimo, ještě jsi neměl to štěstí na Marii. Po týdnu mé snahy jsem se dočkal odpovědi, že jim mám dát více času. Každý může říct, "dejte nám více času". Času na co přesně? Znamená to, že se problémem zabývají, nebo že se jím teprve budou zabývat? Jestli se problémem budou zabývat stejně intenzitvně, jako s výběry na bankovní účet, tak se máme na co se těšit.

Tato herna má evidentně nějaký problém, se kterým si neví rady, pokud se jim v prvé řadě vůbec zabývá. Když se loni vyskytl podobný problém u konkuřenční herny, snažili se mi vyjít vstřít a výběr realizovali manuálně. PP si pro své loajální zákazníky přichystala ghosting.
  od baletka1991
 úte 12. led 2021 15:11:44
Arf píše:
úte 12. led 2021 14:58:04
bublifuksuk píše:
úte 12. led 2021 13:09:36
Mam take problem s vyberem - hazi mi to neustale hlasku : "" Regulations require you to withdraw funds to a verified instrument last used for deposit. If you would like to withdraw using this payment option, you need to make a deposit with it first."

coz samozrejme mam (provedeny vklad stejnou metodou jako chci vybirat
vim jeste o jednom cloveku co ma podobny problem, bohuzel podpora je uplne mimo

ma jeste nekdo stejny problem ? doporuceni jak to resit ? na emailu i na live chatu je jen nejaky vaclav (uplne mimo)
Pokud ti Václav přijde úplně mimo, ještě jsi neměl to štěstí na Marii. Po týdnu mé snahy jsem se dočkal odpovědi, že jim mám dát více času. Každý může říct, "dejte nám více času". Času na co přesně? Znamená to, že se problémem zabývají, nebo že se jím teprve budou zabývat? Jestli se problémem budou zabývat stejně intenzitvně, jako s výběry na bankovní účet, tak se máme na co se těšit.

Tato herna má evidentně nějaký problém, se kterým si neví rady, pokud se jim v prvé řadě vůbec zabývá. Když se loni vyskytl podobný problém u konkuřenční herny, snažili se mi vyjít vstřít a výběr realizovali manuálně. PP si pro své loajální zákazníky přichystala ghosting.
Jen k výběrům, vybral jsem od nového roku cca 10k dvakrát a dvakrát sem to měl v 10 večer druhý den na revolut účtu.
  od Arf
 úte 12. led 2021 15:17:09
baletka1991 píše:
úte 12. led 2021 15:11:44
Jen k výběrům, vybral jsem od nového roku cca 10k dvakrát a dvakrát sem to měl v 10 večer druhý den na revolut účtu.
Co přesně máš na mysli výběrem na revolut? VISA card, bankovní převod?
Přílohy
withdrawal method.png
withdrawal method.png (12.91 KiB) Zobrazeno 805 x
  od Arf
 úte 12. led 2021 23:25:42
Už dva lidé mi zde radili Revolut jako alternativní metodu výběru z PP. Pokud koukám správně, Revolut nabízí jen Mastercard, na kterou vybírat nejde. Může mi někdo vysvětlit, jak z PP vybírá peníze na Revolut?
  od baletka1991
 stř 13. led 2021 8:59:22
Arf píše:
úte 12. led 2021 15:17:09
baletka1991 píše:
úte 12. led 2021 15:11:44
Jen k výběrům, vybral jsem od nového roku cca 10k dvakrát a dvakrát sem to měl v 10 večer druhý den na revolut účtu.
Co přesně máš na mysli výběrem na revolut? VISA card, bankovní převod?
K Revolut účtu mam přirozenou Visa kartu, výběr na ni, ověřil jsem ji a do jednoho dne tam na ni vzdy dorazí peníze
  od alkaatch
 stř 13. led 2021 10:23:05
Ano, když ty platby procesuje VISA tak to funguje perfektně, když to jde přímo do banky tak záleží jaká banka to je. Jak se tady už psalo - pravděpodobně nějaký problém mezi WorldPay a bankami, koncem roku byly nějaké změny a zřejmě to nefunguje tak jak má, ale těžko přijdeme na to, jestli je to chyba WorldPay, banky, obou, nebo ještě něco jiného. Rozhodně bych kromě PP zkoušel urgovat i banku, někteří s tím měli úspěch (i když první reakce je samozřejmě vždy: my nic neblokujeme, nám všechno funguje).

Nevím už jestli tady v PP vláknu, nebo v PS vláknu se řešilo tuším ČSOB, které tvrdilo že se u nich nic neděje a nakonec se ukázalo, že to skutečně blokují oni (tam šlo myslím o deposity teda).
  od bublifuksuk
 stř 13. led 2021 16:53:20
alkaatch píše:
stř 13. led 2021 10:23:05
Ano, když ty platby procesuje VISA tak to funguje perfektně, když to jde přímo do banky tak záleží jaká banka to je. Jak se tady už psalo - pravděpodobně nějaký problém mezi WorldPay a bankami, koncem roku byly nějaké změny a zřejmě to nefunguje tak jak má, ale těžko přijdeme na to, jestli je to chyba WorldPay, banky, obou, nebo ještě něco jiného. Rozhodně bych kromě PP zkoušel urgovat i banku, někteří s tím měli úspěch (i když první reakce je samozřejmě vždy: my nic neblokujeme, nám všechno funguje).

Nevím už jestli tady v PP vláknu, nebo v PS vláknu se řešilo tuším ČSOB, které tvrdilo že se u nich nic neděje a nakonec se ukázalo, že to skutečně blokují oni (tam šlo myslím o deposity teda).
No ja mam problem s vyberem na paysafe, znamy uplne stejny problem na skrill, proto jsem to sem psala.
  od otis77
 pát 15. led 2021 14:49:31
No koukám jediná možnost kde jdou výběry celkem normálně je Visa. Bankovním převodem už to nejde vůbec, skrill problém,paysafe problém. Tam je něco hodně špatně.
  od Xrehid
 sob 16. led 2021 16:09:55
Arf píše:
úte 12. led 2021 14:58:04
bublifuksuk píše:
úte 12. led 2021 13:09:36
Mam take problem s vyberem - hazi mi to neustale hlasku : "" Regulations require you to withdraw funds to a verified instrument last used for deposit. If you would like to withdraw using this payment option, you need to make a deposit with it first."

coz samozrejme mam (provedeny vklad stejnou metodou jako chci vybirat
vim jeste o jednom cloveku co ma podobny problem, bohuzel podpora je uplne mimo

ma jeste nekdo stejny problem ? doporuceni jak to resit ? na emailu i na live chatu je jen nejaky vaclav (uplne mimo)
Pokud ti Václav přijde úplně mimo, ještě jsi neměl to štěstí na Marii. Po týdnu mé snahy jsem se dočkal odpovědi, že jim mám dát více času. Každý může říct, "dejte nám více času". Času na co přesně? Znamená to, že se problémem zabývají, nebo že se jím teprve budou zabývat? Jestli se problémem budou zabývat stejně intenzitvně, jako s výběry na bankovní účet, tak se máme na co se těšit.

Tato herna má evidentně nějaký problém, se kterým si neví rady, pokud se jim v prvé řadě vůbec zabývá. Když se loni vyskytl podobný problém u konkuřenční herny, snažili se mi vyjít vstřít a výběr realizovali manuálně. PP si pro své loajální zákazníky přichystala ghosting.
Co se týče tohoto problému, tak herna má asi nějaký problém který nespecifikují. Ale tu se musím zastat Václava, protože se mi zdá, že po dlouhé době tam je někdo kdo aspoň tě neodbije slovy - "Vymažte Cookies a restartujte počítač" Zvykla jsem si už delší dobu že jsem komunikovala se slečnou/paní Marii a vůbec žádné řešení. Pak jsem dostala Václava a ještě ten den to vyřešil. Za mě má Václav + ale mohli by opravit ty výběry. Jsem zvyklá vybírat na Skrill a teď jen čekám až se to opraví. :( Snad to bude brzo.
  od silesianEgg
 pon 18. led 2021 10:16:41
baletka1991 píše:
stř 13. led 2021 8:59:22
Arf píše:
úte 12. led 2021 15:17:09
baletka1991 píše:
úte 12. led 2021 15:11:44
Jen k výběrům, vybral jsem od nového roku cca 10k dvakrát a dvakrát sem to měl v 10 večer druhý den na revolut účtu.
Co přesně máš na mysli výběrem na revolut? VISA card, bankovní převod?
K Revolut účtu mam přirozenou Visa kartu, výběr na ni, ověřil jsem ji a do jednoho dne tam na ni vzdy dorazí peníze
Můžu se prosím zeptat kterou VISA kartu máš a jak si ověřoval? Mám virtuální VISA, ověření pro vklad proběhlo v pohodě ale výběry mi nepovolili protože Revolut nesídlí v ČR a karta je virtuální. Vidím že si u nich můžu pořídit VISA kartu i fyzicky ale je to k měsíčnímu plánu tak ať to nedělám zbytečně. Díky.
  od ruZa89
 pon 18. led 2021 12:57:29
Partypoker se fakt zblaznil, vybrat z tama prachy je takřka nemožné od té doby, co zrušili ten přímí výběr na bank. účet... Revolut se taky zkoušel, ale nechci žádnej podělanej měsíční plán...
  od Arf
 pon 18. led 2021 13:46:57
Řada je jednoznačně na PartyPokeru. Doteď se argumentovalo, aby hráč "prostě využil jinou metodu", protože "výpadek se občas stává, tak se z toho nepo.er a nestěžuj si pořád". Ale už jsme v situaci, kdy hráč si ověří několik platebních nástrojů a žádný z nich nefunguje. Očekává se od nás, abychom pracně ověřovali všechny dostupné metody a doufali, že jedna z nich fungovat bude?
K tomu si přidejte otřesnou zákaznickou podporu a máte zaděláno na velký malér.

Přijde mi zvláštní, že některým klientům Revolutu je nabízena VISA karta. V recenzi jsem se dočetl, že VISU nahradili MasterCardem a po vytvoření účtu jsem si tuto informaci potvrdil.
  od silesianEgg
 pon 18. led 2021 14:36:17
Arf píše:
pon 18. led 2021 13:46:57
Řada je jednoznačně na PartyPokeru. Doteď se argumentovalo, aby hráč "prostě využil jinou metodu", protože "výpadek se občas stává, tak se z toho nepo.er a nestěžuj si pořád". Ale už jsme v situaci, kdy hráč si ověří několik platebních nástrojů a žádný z nich nefunguje. Očekává se od nás, abychom pracně ověřovali všechny dostupné metody a doufali, že jedna z nich fungovat bude?
K tomu si přidejte otřesnou zákaznickou podporu a máte zaděláno na velký malér.

Přijde mi zvláštní, že některým klientům Revolutu je nabízena VISA karta. V recenzi jsem se dočetl, že VISU nahradili MasterCardem a po vytvoření účtu jsem si tuto informaci potvrdil.
Jak jsem psal výše. Můžeš si zdarma vytvořit virtuální VISU ale na tu mi výběr nepovolili cca 10 měsíců zpátky s tím, že je virtuální a Revolut sídlí v zahraničí. Když si u nich zaplatíš základní měsíční plán (nejakých 90kč/měsíc) tak si můžeš říct o normální VISU. S tou zkušenosti nemám ale někdo tady psal že to jde.
  od radimak
 pon 18. led 2021 14:39:55
Moje zkusenost s Revolutem a VISA kartou - ucet jsem si zridil loni zacatkem roku, primarne kvuli vyberum eur z PS. Kartu jsem v appce zridil pouze virtualni, Revolut jsem mel v rezimu standard (bez poplatku). Prisel covid,nehratelny stary,hodne prace atd. Asi po 2 mesicich,kdy byl Revolut ucet neaktivni a nechanej ladem,mi prisel promo mail s nabidkou zaslani fyzicky Visa karty zdarma. Vyuzil jsem toho a za tyden expresne prisla karta postou z Francie.Vklady a vybery bez problemu,ale jde o PS.Na PP pouzivam Visa od KB a stejne tak
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 64